Avatar billede Thany Nybegynder
28. marts 2009 - 17:01 Der er 2 kommentarer

Hjælp til CD/DVD - brænding ad flere omgange

Har HP bærebar med Vista.

Når jeg har brændt lidt foto/video ned på en skive, kan jeg ikke brænde igen. Den skriver; "Ikke brugbar skive, indsæt ny".????

Er det ikke muligt at brænde på en skive ad flere omgange ???.-
Hvad gør jeg forkert, eller er det ikke muligt.

Giv et tips til at godt brændeprogram,der kan det hele.

Med venlig hilsen Thany
28. marts 2009 - 17:25 #1
Hvilket program bruger du nu ?

Hvilke slags skiver ?

http://www.nero.com/eng/index.html
Avatar billede Thany Nybegynder
28. marts 2009 - 22:46 #2
Jeg bruger Windows Billedgalleri eller også sender jeg dem til skrivebordet og derfra til til "E" , det brugte jeg meget på den gamle Windows XP,- men intet af det virker, så der kan genskrives.

SkIVERNE ER; CD-r og DVD+R