Avatar billede bent888 Nybegynder
28. marts 2009 - 07:58 Der er 3 kommentarer

Div. Log on

Min PC husker ikke længere mine log on`s. Hvor slål jeg dette til igen???

bent888
Avatar billede bo_elkjaer Nybegynder
28. marts 2009 - 08:11 #1
Hvis du bruger Internet Explorer skal du ind i funktionen "autocomplete" (autofuldfør på dansk, tror jeg nok?)

Den skal aktiveres.

Vælg "tools" på menulinien, klik "internet options", klik "content", klik "autocomplete". Her burde du kunne få det til at spille igen.
Avatar billede bent888 Nybegynder
28. marts 2009 - 08:26 #2
Underligt, nu har jeg lige været derinde, og det hele var slået til?? Det er feks når jeg skal logge på hotmail så skal jeg hver gang skrive min email adr.??

bent888
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2009 - 09:13 #3
Husk nu at "autocomplete" også er guf for hackere etc.