Avatar billede bent888 Nybegynder
28. marts 2009 - 07:55 Der er 11 kommentarer

Automatisk afspilning?

Ved isætning af SD kort og USB stick popper faceplaten for automatisk afspilning ikke længere op. Hvor slår jeg dette til igen??

Mvh bent888
Avatar billede nicidem Nybegynder
28. marts 2009 - 08:40 #1
Hvad operativ system bruger du?

I Vista kan du åbne denne computer og dernæst vælg den enhed du vil have til at automatisk afspille. Højreklikke og vælge: "Åbn automatisk afspilning". Der popper en menu op hvor du kan vælge "Angiv indstillinger for automatisk afspilning..." Derefter sæt flueben i den øverste linje.
Avatar billede Jensen DK Novice
28. marts 2009 - 08:55 #2
Måske det er samme fejl som ved CD / DVD drev som ikke starter auto.
http://www.hcma.dk/tips41to50.htm#no49
Avatar billede bent888 Nybegynder
28. marts 2009 - 09:06 #3
Hej

Det er XP, og hvis jeg sætter et SD kort i og højre klikker er der ikke noget der hedder "åbn automatisk afspilning" men kun automatisk afspilning. der kan jeg ikke stille på noget???

bent888
Avatar billede Jensen DK Novice
28. marts 2009 - 09:32 #4
bent888! Du skal kun bruge svar hvis du vil lukke et spørgsmål, ellers bruger du kommentarer, når du har fået noget brugbart, kan du bede dem der har løst problemet om at lægge et svar, og så sætter du et flueben i firkanten under det farvede svar, derefter klik på opret, så er der givet point og spørgsmålet er lukket, dem du ikke giver et flueben bliver afvist.
PS. bare en oplysning
Avatar billede bent888 Nybegynder
28. marts 2009 - 10:45 #5
Tak, den havde jeg ikke lige luret.....:-)
Avatar billede Jensen DK Novice
28. marts 2009 - 12:46 #6
Hvad sker der hvis du bruger en CD / DVD skive starter den så automatisk?
Avatar billede bent888 Nybegynder
29. marts 2009 - 08:58 #7
Det virker med en cd/dvd, så kommer den faceplate hvor man skal vælge hvad windows skal foretage sig. Men der sker ikke noget med sd kort eller usb stick???????

bent888
Avatar billede Jensen DK Novice
29. marts 2009 - 09:10 #8
Gå ind i enhedshåndtering, klik på krydset ud for USB, gå ind og fjern alle dine USB controllere, højre klik og klik på fjern, genstart og lad windovs geninstallere dine USB controllere, håber at det så virker.
Avatar billede bent888 Nybegynder
29. marts 2009 - 09:34 #9
Nederst kan man sætte et flueben i "udfør altid den markerede handling" hvis jeg så først har valgt "foretag intet" hvad så??? Kan jeg ændre dette igen??

bent888
Avatar billede Jensen DK Novice
29. marts 2009 - 10:37 #10
Fjern fluebenet.
Avatar billede Jensen DK Novice
23. januar 2010 - 09:14 #11
Hvad endte dette med????????