Avatar billede jvjensen Nybegynder
27. marts 2009 - 23:15 Der er 7 kommentarer

Udbyder til 10+ domæner

Hej alle..
Hvilken udbyder skal jeg vælge hvis jeg skal kunne have 10+ domæner liggende?? Har kigget på web10 der ser rigtig godt ud, men har kunne læse en del negativt om dem.. Godt nok tilbage fra 06-07, men ved ikke om de har ændret sig??

nogle forslag??
Avatar billede jenz3n Nybegynder
28. marts 2009 - 00:26 #1
Med 10+ domæner ligger du lige i en gråzone.
Det bliver hurtigt for dyrt med en hel dedicated server. Det er også for dyrt at have 10 små hoteller, og de hoteller der understøtter flere er enten meget dyre eller understøtter ikke alt hvad man har behov for.

Jeg stod i samme situation for et halvt år siden og valgte at købe webhotel hos Servage, da de understøtter alt man kunne drømme om, meget billigt. Deres support er god, kontrolpanelet er ikke noget fancy, men det kan det hele, er nemt og virker. Alligevel skal man tænke sig om inden man vælger dem. Man skal være klar på at der kan forekomme nedetid og situationer hvor man flyttes fra den ene server til anden o.s.v. Du kan få lidt ekstra plads på mit link: http://www.servage.net/?coupon=cust63420

Umiddelbart har jeg faktisk ikke nogen super løsning, det er en gråzone at stå i.
Avatar billede Slettet bruger
28. marts 2009 - 10:48 #2
Vi var lidt i samme situation og valgte at prøve gigahost.dk.
Dem har vi haft et års tid nu og det kører tilfredsstillende.
Avatar billede jvjensen Nybegynder
29. marts 2009 - 08:14 #3
OK, de der gigahost, det fungere som det skal?? og hvordan fungere det når man styre flere domæner?? er det til at finde ud af??
Avatar billede jvjensen Nybegynder
29. marts 2009 - 08:16 #4
Lige et tillæg til det med gigahost, nu kan jeg se at det er MEGET billigt... Er der meget nedetid osv? for synes det er utrolig billigt i forhold til andre
Avatar billede aquix Nybegynder
29. marts 2009 - 10:32 #5
Skal det være en dansk udbyder eller hvorledes?
Avatar billede Slettet bruger
29. marts 2009 - 11:09 #6
ud fra vores godt eet års erfaringer med gigahost har vi ikke oplevet nedetimer og mail support (vi bruger den dog sjældent) er ok. Det er supernemt at styre alle domæner ved hjælp af ftp upload.
Avatar billede folmani Nybegynder
30. marts 2009 - 13:41 #7
Er det til privat eller erhverv? og er der nogen krav til support-delen, fx telefon support?