Avatar billede Vesterbro19 Nybegynder
27. marts 2009 - 20:26 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Logo til RC Klub

Hejsa

Vi er en nystartet RC klub der køre med fjernstyret på højdt plan

Vi står og mangler et logo som vi kan bruge i klubben

Logoet må gerne udover at bruges på web-site også kunne bruges til diverse tryk ( på tøj reklamer m.m. ), så ved ikke i hvilken form det skal laves

Navnet på klubben er

Djurs RC Racing

Ser gerne der kommer et par ternet flag i logoet

Er det nogle der kan hjælpe

MVH
Henrik Krog
Avatar billede e-block Juniormester
28. marts 2009 - 08:02 #1
Hej Henrik

Jeg vil meget gerne hjælpe med at lave jeres nye logo til klubben.
Jeg har stor er faring med at lave grafik, inkl. logo'er og visuelidentitet, så hvis i skal have hjælp til hjemmeside, og klubblade mm. kan jeg også hjælpe med det.

Klik ind på min hjemmeside, hvor i kan se noget af det jeg tidligere har lavet. Her kan i også kontakte mig, via mail-form. Adressen er:
http://www.jeppesengrafisk.dk

Vh.

Paw J
Avatar billede Vesterbro19 Nybegynder
28. marts 2009 - 09:45 #2
Hejsa Paw

Det ser bare kanon ud du har lavet i tidens løb
og det lyder også rgtig godt du vil hjælpe med et logo og diverse til vores klub
Men inden vi kommer igang må jeg lige fortælle at der ikke er penge i kassen til til grafiske ting da vi har en bane vi skal have bygget op og biler inkøbt hvis vi ikke kan finde sponsore til det
Så hvis du vil lave det for at støtte op om vores klub er det  bare super

Håber du ikke har tabt gnisten og kommer med nogle gode foreslag

Djurs RC Racing
v/Henrik Krog
Avatar billede imps Nybegynder
28. marts 2009 - 23:41 #3
Hej Henrik,

jeg er da villig til at prøve at lave noget til jeres RC klub :-) jeg har mest erfaring indenfor logoer og grafisk materiale på størrelse med det. Altså ikke topbannere og store størrelser.

Her er bare et lille udsnit af hvad jeg har lavet, frivilligt til folk:
Til en CounterStrike:Source klan: http://i42.tinypic.com/210d5yu.png
Til et band:
http://i41.tinypic.com/2i0xbt4.png
Til en person, der ville have PlayStationen over på en sort baggrund, med noget blå aura omkring:
http://i42.tinypic.com/n1w02f.png
Et logo til en CounterStrike:Source spiller:
http://i41.tinypic.com/29zhhz.png

Hvis du er interesseret; smid da lige en mail til mig ;-) (emailen kan findes i min profil)
Avatar billede Vesterbro19 Nybegynder
29. marts 2009 - 11:02 #4
Hejsa Andreas

Det lyder da bare super at du vil hjælpe os med et logo

Jeg havde regnet med at det skulle indeholde 2 ternede flag og så skulle der stå på 3 linier hen over dem "Trustrup RC Racing"

Jeg kunne ikk finde din mail så du får lige min istedet

MVH
Henrik Krog
Avatar billede Vesterbro19 Nybegynder
29. marts 2009 - 11:28 #5
Hov glemte min mail den er
krog@email.dk

Henrik
Avatar billede imps Nybegynder
29. marts 2009 - 15:45 #6
Jeg har sendt dig en email.
Avatar billede Vesterbro19 Nybegynder
29. marts 2009 - 19:41 #7
Stor fejl for da vi startede klubben op hed vi Trustrup RC Klub men nu dækker vi et større område og hedder Djurs RC Racing og det er det logoet skal indeholde

Henrik
Avatar billede e-block Juniormester
04. april 2009 - 10:48 #8
Hvis du er tilfreds, lukker du så ikke spørgsmålet?