Avatar billede ursulusX Nybegynder
27. marts 2009 - 14:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

standby ii xp

Problemer med MSI wind u100, 2 gb ram, 160 gb hdd, xp, udvidet med originalt MSI 6 cellers batteri.

Almindelig dvale og standby virker fint, altså når jeg lukker låget eller trykker på standby knappen.
Men den tidsstyrede standby virker ikke. Så når jeg fx sætter den til 1 minut, sker der ikke noget.
Jeg har været i enhedshåndtering, og der er intet der har rettigheder til at tage computeren ud af standby.

der er kun disse 2 enheder der er strømstyringsrettigheder i enhedshåndteringen, og de er som sagt sat så de ikke kan tage computeren ud af standby.

- realtek ethernet kortet
- usb-rodhub

og jeg har læst de gamle tråde om lignende emner, men synes ikke der var noget hjælp
Avatar billede Jensen DK Novice
28. marts 2009 - 08:51 #1
Forstår ikke rigtig hvad du mener, men gå i kontrolpanel, strømstyring, der står system standby, hvis den står til aldrig så er fejlen måske der, du kan rette det til mange forskellige tider, og ellers kan du styre med tid i pauseskærm.
Avatar billede ursulusX Nybegynder
02. april 2009 - 13:54 #2
Problemet ligger i at computeren ikke vil gå i tidsstyret dvale/standby..  Så hvis jeg fx sætter den til at gå i standby efter 1 min, så går computeren ikke i standby....

så der er en program eller noget hardware der forhindre dette men jeg kan ikke finde det..

har du nogen gode ideer
Avatar billede Jensen DK Novice
02. april 2009 - 14:16 #3
Hos mig går den i pauseskærm efter 10 min og stanby efter 20 min mener ikke at du kan få den til at gå i stanby uden pauseskærm først, skal jeg i stanby skal jeg klikke start, luk komputeren, og så klikke på stanby, du kan prøve at sætte din pauseskærm til ingen, og så i strømstyring sluk for skærm efter ? min, og så se hvad der sker.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. april 2009 - 14:19 #4
Har lige prøvet den slukker skærmen efter det ene min jeg satte den til, men den gik ikke i stanby.
Avatar billede ursulusX Nybegynder
13. april 2009 - 09:49 #5
har prøvet det virker ikke til at det er pauseskærmen der er problemet..
Avatar billede Jensen DK Novice
13. april 2009 - 13:45 #6
Du må nok selv sætte den i stanby manuelt når du forlader dyret, den kan ikke stilles til det du gerne vil.
Avatar billede ursulusX Nybegynder
08. maj 2009 - 10:03 #7
Jeg har fået opdateret drivers for tredje gang og nu spiller det faktisk..  Jubii