Avatar billede pcdl Nybegynder
27. marts 2009 - 13:07 Der er 2 kommentarer

hvilken fonttype bruger suspekt

Hej med jer ville lige høre om der er nogen af jer der ved hvad fonttypen suspekt bruger til at skrive sit navn med hedder ?
Avatar billede Slater Ekspert
27. marts 2009 - 13:17 #1
Eftersom de to S'er ikke er ens, vil jeg stærkt gå ud fra det ikke er en font, men noget nogen har lavet specielt til det i et tegneprogram eller i hånden.
Avatar billede visual Nybegynder
29. april 2009 - 02:59 #2
Det den danske "rap" designer der hedder Tomace som har lavet næsten alt hvad der hedder logo, cover, websider osv til danske rappere.

Logoet kan du se i hans porfolio side 11: www.tomace.dk

Mvh Peter