Avatar billede torbend Nybegynder
26. marts 2009 - 17:14 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Installation af XP

Hejsa.

Min gamle HDD på stod af og med den røg XP!

Nu har jeg en anden harddisk som master (mit gamle d-drev)og bios kan se den og en nyere med S.M.A.R.T. og det hele.

Nu er det bare sådan at når jeg sætter min gamle XP SP2 cd i drevet og booter derfra så når den altid samme sted:
Indlæser NTFS filer og så er der blå skærm.
Gør jeg intet under installationen så er det en fejlmeldig om acpi.sys.
Trykker jeg F5 (læst andet steds på nettet) (der hvor der have være trykket F6 for at installere 3-partsdrivere for SCSI ol.) så standser den samme sted, bare med PCI.SYS som fejlkilde.

Der står en del herinde og på nettet om SATA diske el.
Hvad pokker er jeg oppe mod!

Tak for hjælpen

Torben Dieckmann
Avatar billede torbend Nybegynder
26. marts 2009 - 17:17 #1
Jeg bliver ved med at skrive herinde indtil "de høje herrer" herinde retter mit problem med brugernavn!

DET ER IKKE EN FEJL!!!

Jeg vil dog stadig gerne have hjælp!

Mvh Torben Dieckmann
26. marts 2009 - 17:43 #2
... det vil være MEGET BEDRE hvis du brugte den rette kategori. Denne er forbeholdt fejl på brugen af www.eksperten.dk og i dette tilfælde henvendelser til CoAdmin ...
Avatar billede torbend Nybegynder
26. marts 2009 - 18:04 #3
Det vil jeg blæse på!!!

Jeg har siden januar anmeldt mig ihjel for at få ham til at lette sig og rette fejlen.

Det eneste han tog sig sammen til var at slette de indlæg hvor jeg truede med sikkerhedsstyrelsen!

Der bliver stadig skrevet af andre end mig under mit brugernavn og jeg er stadig kædet sammen med en andet bruger hvilket gør at jeg ikke kan "svare"

Måske gider "Han" at gøre noget ved det nu?
Avatar billede torbend Nybegynder
26. marts 2009 - 18:05 #4
150.000+ point!!! Gider du gøre noget?
Avatar billede torbend Nybegynder
26. marts 2009 - 18:36 #5
Du er vel også bange for Geertsen?
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2009 - 18:53 #6
Nu findes der mange måder at bede om hjælp på, og din nuværende og tidligere opførsel gør ikke just at man glæder sig til at hjælpe dig!

Men vil du venligst stille og roligt forklare hvilken en af profilerne du gerne vil beholde, for du skifter hele tiden mening i de mange anmeldelser du efterhånden har oprettet.

Desuden kan jeg ikke direkte gøre noget ved problemet sådan som systemet er pt., så derfor skal jeg sende sagen videre til en anden (hvilket jeg desuden gjorde første gang for nogle uger siden!)

Snowball / Admin
Avatar billede Jensen DK Novice
27. marts 2009 - 07:50 #7
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2009 - 08:18 #8
silbidor: Du har ikke fanget hvad dette spørgsmål reelt går ud på, har du? ;)
Avatar billede Jensen DK Novice
27. marts 2009 - 08:37 #9
To ens spørgsmål, med forskelligt indhold på kommentar siden.
Avatar billede snowball Novice
27. marts 2009 - 08:52 #10
Ja, men formålet med de 2 spørgsmål er vidt forskellige.

Det er dog en ret mærkelig måde at bede om hjælp til sit reelle problem ;)
Avatar billede Jensen DK Novice
27. marts 2009 - 10:18 #11
Jeg mener at det kunne være formuleret anderledes, for der kan svares på det samme i begge spørgsmål.
Avatar billede torbend Nybegynder
27. marts 2009 - 13:17 #12
Hej Snowball

Jeg beklager at jeg blev opfarende men nu har jeg ikke kunnet skrive svar siden januar pga. dobbeltprofil uden at have hørt det mindste fra dig.

Jeg vil gerne beholde TorbenD profilen. (Den fra 2004)

Jeg vil gerne at du forstår at det har været helt umuligt at komme i tale med nogen herinde og derfor blev jeg faktisk sur;-)
Jeg har anmeldt 2 indlæg af TorbenD jeg ikke har skrevet.
Vil du kigge på det?

Nu tror jeg at der kommer en løsning på det hele.

Tak for hjælpen.
Avatar billede torbend Nybegynder
27. marts 2009 - 13:23 #13
Det er samme spørgsmål!

Jeg skrev det blot under Coadmin for så kunne han hjælpe med at dele point ud når jeg ikke selv kan!
Jeg skrev det så bagefter under windows/XP for der var ingen der svarede under Coadmin, forståeligt nok :-)

Bare slet det under Coadmin.

Hvis der kommer styr på det hele nu er det ikke noget der sker igen!
Avatar billede torbend Nybegynder
28. marts 2009 - 20:14 #14
Gertsen?
Har du taget action eller hvad  :-)
Avatar billede snowball Novice
28. marts 2009 - 21:09 #15
Som tidligere nævnt, så kan jeg ikke selv lave denne ændring, men det er sendt videre i systemet.