Avatar billede metiC Nybegynder
25. marts 2009 - 15:56 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Formatering af bærbar.

Hej eksperter.

Jeg har været lidt klodset og få virus på min computer, så jeg har måtte formatere min computer og geninstallere windows xp
Og nu kan jeg ikke koble mig til trådløs + jeg mangler jo en masse bærbare, hvis i får mit modelnummer og mærke og alt det der? kan i ikke hjælpe mig med driverne og det trådløse netværkskort skal installeret, OBS har ingen cd'er overhoved.

Model: Medion md 97600
MODEL no: WIM 2090 notebook pc input 19v
Windows XP pro.

Skal i vide mere? skriv, tjekker denne tråd om 10 minutter, og så er jeg klar til at svare med det samme indtil sagen forhåbenlig er løst.

// mvh john
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2009 - 16:03 #1
Medions recovery startes med Ctrl+F11 under opstart.
Avatar billede metiC Nybegynder
25. marts 2009 - 16:10 #2
Og hvad vil det sige?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 16:12 #3
Hej..

Her er et Link til dinne driver hvori du skal skrive "97600" der hvor der står MD nummer..

LINK http://www1.medion.de/downloads/?lang=dk
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 16:13 #4
-UPz- -dine- (o:
Avatar billede metiC Nybegynder
25. marts 2009 - 16:14 #5
kigger lige pA det, men er trådløs der også?
Avatar billede peet-49 Novice
25. marts 2009 - 16:16 #6
En recovery genganner pcèn, som da den var ny.
Avatar billede metiC Nybegynder
25. marts 2009 - 16:23 #7
Tak michael.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
25. marts 2009 - 16:24 #8
det var så lidt.. (o:
25. marts 2009 - 17:53 #9
... så snart du har fået 'hul igennem' til det farlige (*S*) Internet så til WindowsUpdate med det samme for de mange opdateringer.
Incl M$ ServicePack3 mm.

http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/default.aspx?ln=da

Ditto mht opdatering af dit - selvfølgelig - sikkerhedsprogram(mer) ...