Avatar billede j4k0b Nybegynder
25. marts 2009 - 14:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Autosignatur afhænger af HTML/Ren tekst

Hejsa

I firmaet har vi alle den samme autosignatur. Den nederste linje ser sådan ud:

Du finder altid gode tilbud - Klik her!

Problemet er blot, at hvis vi sender en Ren tekst-mail kan man selvfølgelig ikke klikke der. Er det muligt at lave autosignaturen forskellig for alle HTML og ren tekst-mails?
Avatar billede justrace Novice
25. marts 2009 - 20:16 #1
Under signaturer er der et lille knap der hedder >Indsæt hyperlink<. Helt ude til højre lige over boksen til teksten der skal stå i signaturen.
Avatar billede j4k0b Nybegynder
26. marts 2009 - 08:17 #2
jeg tror du skal prøve at læse mit indlæg en gang til
Avatar billede j4k0b Nybegynder
05. juni 2009 - 16:53 #3
lukker
Avatar billede justrace Novice
05. juni 2009 - 22:31 #4
.... og jeg tror du skal prøve at gøre som jeg har skrevet.

I den boks der kommer frem, er der en boks til "Vist tekst" og en til hyperlinket, som bliver skjult bag den tekst (Klik her) du skriver i den første. :)
Avatar billede clevsen Nybegynder
26. januar 2010 - 10:07 #5
Hep.. Jeg har set en god løsning på www.mailsuit.com som har en løsning på det som du spørger om..