Avatar billede madsringblom Nybegynder
25. marts 2009 - 13:31 Der er 1 kommentar

Bliv IT-instruktør med god samvittighed.

UDDANNELSESPROJEKTET IT FOR @LLE SØGER FRIVILLIGE, DER VIL UDDANNE SIG TIL IT-INSTRUKTØRER.

DU GI'R 2 dage om måneden som underviser på IT for @lle's IT-Caféer

DU FÅR gratis, Microsoft certificerede IT-kurser og en god fornemmelse i maven.

Projektet er et samarbejde mellem Ungdommens Røde Kors, Microsoft, KAB og Foreningen Nydansker, der har til formål at fremme IT-færdighederne hos unge i socialt belastede boligområder.

Interesseret?
Mød op til et uforpligtende infomøde torsdag d. 2. april, kl. 18, på Ungdommens Røde Kors' sekretariat, H.C. Ørstedsvej 47, Frederiksberg eller ring og hør mere. TLF: 35 37 25 55
(tilmelding til infomøde, senest d. 1. april til morten@urk.dk)

Kærlig Hilsen
Ungdommens Røde Kors
Avatar billede hoeks Nybegynder
06. maj 2009 - 13:13 #1
Opretter i lignende i Aarhus, så kontakt mig endelig på rasmus{at}hoeks.dk

Men måske skulle du fortælle lidt mere om, hvad der skal undervises i? IT-undervisning er lidt bredt?