Avatar billede greco Nybegynder
25. marts 2009 - 09:57 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mit DVD kører ikke autorun?

Hej

Mit DVD-drev kører aldrig autorun, når jeg smider en DVD i. Hvad kan problemet være?
Avatar billede mr8541 Novice
25. marts 2009 - 10:22 #1
At du tidligere har valgt at den ikke skulle køre Autorun når en cd bliver sat i drevet.

Gå ind i denne computer, højre klik på Cd-drevet, og vælg kør automatisk (kan hedde noget andet lign alt afhængigt af hvilken Windows du kører) og når der så dukker en lille boks op, så er autorun der.

Så skulle der meget gerne også være en funktion der hedder "brug altid denne funktion" og den sætter du så hak i, og fremover vil computeren så bruge autorun på dine cd-er/dvd'er.
Avatar billede greco Nybegynder
11. maj 2009 - 22:19 #2
tak (: