Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2009 - 20:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

trådløs ip telefon

hvilken trådløs wifi ip telefon er og anbefale

jeg har set på zyxel men findes der andre og hvilken vil være bedst .

prisen må ligge på omkring 1600,-

med sådan en telefon vil den så virke uanset hvor vi er og den er koblet på en trådløs acess point ?

tlf nummeret ligger hos telsome
Avatar billede aners Nybegynder
24. marts 2009 - 20:42 #1
Kig på SNOM/Ascom (Ascom's IP-DECT er ganske fremragende, men kræver basestation osv) SNOM er økonomisk set nok det bedste bud.
Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2009 - 16:39 #2
dect er udelukket ,det skal være en wifi der kan køre på wifi netværk

jeg har set navne på linksys(cisco)

wip 300/310/320/330 men kan ikke se hvor der sælger den herhjemme
Avatar billede putjong Nybegynder
08. april 2009 - 20:19 #3
hej , jeg har nummer fra Fonet.dk og har en Nokia E66 hvor jeg har sat IP nummeret ind i , virker perfekt og kobler selv på når man er i et wifi area .  Mvh Johannes
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 12:42 #4
nokia e66 er det en mobil tlf eller kun en ip tlf ?
Avatar billede putjong Nybegynder
14. april 2009 - 12:52 #5
det er begge dele
Avatar billede Slettet bruger
14. april 2009 - 13:01 #6
venligst læg et svar

den ser interesant ud
Avatar billede putjong Nybegynder
14. april 2009 - 23:26 #7
hvis du er i et Wifi område og du er koblet på, dvs at du ser en globus med en telefonrør på , så er du istand til at modtage begge opkald altså, den der ringer først , enten en anden IP telefon/mobil  eller en hvilken som helst anden tlf, banke på virker også.  Mvh  Johannes