Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 13:53 Der er 16 kommentarer

Hvor finder jeg hjælp? (evt. betale for den)

Jeg er ved at fixe en blog via wordpress som SKAL være færdig inden den 1.4-09 og helst før. Jeg desværre gået helt i stå og kan ikke få det sidste på plads.

Så derfor ville jeg hører om man kunne betale nogen for lidt hjælp, så det bliver fixet en gang for alle, da jeg tror det ret let for folk der har forstand på.

Siden hedder www.lostboys.dk og den skal se ud som den gør nu næsten bare med lidt forbedringer

Så ville hører hvor man kunne henvende sig??

mvh. Thomas
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2009 - 14:00 #1
Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 15:01 #2
Har brug for personlig hjælp.. Kan ikke selv knække den.. Har brugt 2 måneder på det...
Avatar billede esbenn Nybegynder
24. marts 2009 - 20:52 #3
Du kan jo evt skrive dit spørgsmål her inde og se om der ikke kommer noget response... Jeg skal nok hjælpe hvis jeg kan, men fyr det af, så kan vi se på det?
Avatar billede lostboys Nybegynder
25. marts 2009 - 21:13 #4
Jamen man kan se min side helt perfekt i firefox, dog vil jeg gerne ha logoet til at være lige over steden for så højt oppe.

det store problem ligger i IE, der går det helt galt med toppen!
Avatar billede esbenn Nybegynder
26. marts 2009 - 08:38 #5
For mig at se ser de ens ud i FF og IE...
Den eneste forskel er "banneret" hvor der står Lostboys, den er der ikke i IE...
Men jeg kan se du har svaret, så du behøver nok ikke hjælpe alligevel...
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 10:04 #6
Nej jeg har ikke knækket den endnu..

Jeg vil ha´mit logo længere ned og at man kan se det i IE :D

http://lostboys.dk
Avatar billede brianbrandt Nybegynder
26. marts 2009 - 10:44 #7
Kan du ikke bare putte en top-margin på dit toplogo...
hm.. det ser ud som om du har indsat det som et baggrundsbillede... jeg ville nok sætte det ind som et billede, og samtidig gøre det klikbart (lidt brugervenlighed skader ikke :-))

Uden lidt mere forklaring af din style.css er det svært at hjælpe...
Avatar billede esbenn Nybegynder
26. marts 2009 - 12:39 #8
Som brianbrandt skriver, så vis os lidt CSS, så kan vi sikkert finde svaret...
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 14:02 #9
/*************************************
    Header
**************************************/
#header {
    width:1045px;
    margin:0 auto;
    }
#header-in {
    width: 1045px;
    padding: 0px;
    height:269px;
    position: relative;
    margin:  0px auto;}

#header-in .title {
    margin: 0px;
    padding: 15px 10px 5px 10px;
    width:  590px;
    float:  left;
    text-indent:-4000px;
}
#header-in .title a {
    text-decoration: none;
    font-family: Georgia, "Times New Roman", Times, serif;
    font-size: 33px;
    font-weight: normal;
    margin: 0px;
    padding: 0px;
    text-indent:-4000px;
}
#header-in .title a:hover {

}
#header-in .description {
    clear:  both;
    font-family: Arial, Helvetica, Sans-Serif;
    font-size: 12px;
    font-weight: bold;
    margin: 0px;
    padding: 0px 10px 4px 15px;
    width:  850px;
    text-indent:-4000px;
}
-----------------------------------
Sådan ser den ud i style.css

Så der også et Tema css som hedder
-----------------------------------

*************************************
    Header
**************************************/
#header {
    background:url( http://www.lostboys.dk/wp-content/themes/wp_premium/images/header.jpg)no-repeat;}
#header-in .title a {
    color: #fff;
}
#header-in .title a:hover {
    color: #FFF;
}
#header-in .description {
    color: #FFF;
}
----------------------------------------

Jeg håber det kan give klarhed over mit problem ..
Avatar billede esbenn Nybegynder
26. marts 2009 - 14:10 #10
Nu ved jeg ikke om du vil have at man skal kunne klikke på den som brianbrandt foreslog, men ellers tror jeg at du skal prøve det her:

#header {
    background:url(http://www.lostboys.dk/wp-content/themes/wp_premium/images/header.jpg);
    position:absolute;
    height:119px;
    width:1035px;
    top:20px;
    }
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 14:37 #11
hmm.. nej nu kom det længere ned men lidt for langt.. se selv: http://lostboys.dk
Avatar billede esbenn Nybegynder
26. marts 2009 - 14:41 #12
Prøv:
#header {
    background:url(http://www.lostboys.dk/wp-content/themes/wp_premium/images/header.jpg);
    position:relative;
    height:119px;
    width:1035px;
    top:20px;
    }
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 14:46 #13
Nej så ligner den lidt det samme fra starten, dog er kanpperne bare rykket ned i posten :/

Sikke den driller :)
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 14:49 #14
det som om at de to knapper rykker med hver gang man ændre top logoet?
Avatar billede lostboys Nybegynder
26. marts 2009 - 14:50 #15
Også igen ser den helt forskellig ud i IE og FF :s
Avatar billede esbenn Nybegynder
26. marts 2009 - 14:59 #16
Bobob...

Kan jeg få dig til at sende mig en mail så jeg evt kan få nogle filer, så skal jeg nok lige få styr på det? Er nemlig lidt en smugle svært at overskue på den lille stump kode?

Du kan maile mig på esben@beis.dk hvis du er interesseret i min hjælp...