Avatar billede Kaue Nybegynder
24. marts 2009 - 09:14 Der er 5 kommentarer

HJÆLP! Trådlås internet duer ikk :(

Hej..

Jeg har en Fujitsu Siemens LI2732 og har lige fået skiftet harddisken. Da jeg fik den skiftet, fik jeg ikke installeret Vista igen, så blev selv nød til det. Desværre fik jeg ikk lavet nogen backup, da det var en pludselig skade..

Nu har jeg så fået installeret windows, men nu virker det trådløse internet ikke.. Har været inde på fujitsu's hjemmeside og downloade altmulig software, men kan ikk få det til at fungere..

Hvis jeg kigger under "Network adaptors" er der noget der hedder atheros og realtek der er registreret, men jeg kan på ingen måde komme til at tænde for det trådløse internet..

Nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak
Avatar billede Manifa Nybegynder
24. marts 2009 - 09:23 #1
er dit trådløse aktiveret inde i BIOSen ?
Avatar billede Kaue Nybegynder
24. marts 2009 - 09:26 #2
Nu jeg ikk særlig god til det med computere, så det ved jeg ikk lige.. Men hvordan tjekker jeg det?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 09:29 #3
Gå her ind: http://support.fujitsu-siemens.com/com/support/downloads.html

Skriv LI2732 i feltet og tryk på pilen

Vælg Deskupdate, download og installer.

Deskupdate sørger selv for at hente de drivers der mangler.
Avatar billede Kaue Nybegynder
24. marts 2009 - 12:22 #4
Det hele fungerer nu.. Mange tak for hjælpen!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 12:47 #5
hvem hjalp? Hvad hjalp?