Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 01:15 Der er 9 kommentarer

Wordpress problemer

Jeg har leget med wordpress i lang tid for at få en fin side op. Nu den næsten klar Lostboys.dk

Dog skal jeg ha hjælp til to ting.

1)Mine 3 klummer er ikke parallelle

2)Når man trykker på en kategori fucker teksten lidt op i posten på midten..

Håber der er en venlig sjæl der kan hjælpe mig med det ..
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 08:37 #1
hvad hedder dit tema og hvor har du fundet det?

Teksten fucker ikke op i Firefox
Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 10:08 #2
Det hedder WP Premium og hentet på http://cssace.com/free-wp-premium-theme-is-here/

Derefter har jeg bla. brug stylesheeted fra phase.org da jeg gerne vil ha et look i stil med den side.

Jeg bruger selv firefox, og når man trykker på en kategori og kategoriens postes kommer frem så hopper teksten op i overskriften..

Og nu kan jeg faktsik også se den driller lidt i explorer med sidebaren..

Håber på lidt hjælp da jeg har brug 3 uger på det, og det vil ikke helt lykkes.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 10:22 #3
jeg oplever ikke de problemer i min fuldt opdateret firefox. Men dine 3 søjler står ikke lige højt. Det er da også det hele.

Jeg har heller ikke de nævnte problemer i IE7.

Kan du ikke lægge nogle billeder op så man kan se dine fejl
Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 10:27 #4
Hey James..

Det vil sige at når du trykker på en kategori og kategorien nyheder dukker op i poste klummen så står teksten fint under overskriften og datoen lige som hos www.phase02.org  ??

Ja skal jeg ligge et billed op af stylesheet eller?
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 11:04 #5
et screenshot af den fehjl du ser.

Jeg kan ikke se at der er noget galt.
Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 11:17 #6
http://lostboys.dk/wp-content/upLoads/fail.jpg

Det er de to fejl jeg kæmper lidt med...

1) At mine tre klummer ikke er parallelle.

2) At Skriften driller når man vælger en Kategori

www.lostboys.dk
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 11:28 #7
Prøv at gå ind i enhedshåndteringen og slet kortet der. Efter det scanner du for hardware ændringer.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
24. marts 2009 - 11:32 #8
OK fejlen til venstre havde jeg ikke spottet som en fejl. Troede at det var en del af designet.

Det med at klummerne (søjlerne) ikke står ens nævnte jeg tidligere.

Kikker på det. Men hvis jeg ikke kan finde noget vil jeg anbefale dig at kikke på wordpress.org, de har et super effektivt forum.
Avatar billede lostboys Nybegynder
24. marts 2009 - 11:36 #9
Tak for det james.. Hvis du har brug for et login for at kigge på det siger du bare til.

Hvad var de svar til de tre søjler?