Avatar billede lurup Ekspert
23. marts 2009 - 22:47 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Port 80 Availability Check

JEg er ved at køre Inventor ind men får denne fejl og kan ikke komme videre.

Port 80 Availability Check

Hvad kan jeg gøre
Avatar billede euronames Nybegynder
24. marts 2009 - 07:48 #1
Jeg har lige haft problemer med at komme på nettet.
Jeg kunne godt komme på mail og MSN og webradio og netbank, men ikke på internet via browsere.

Det viste sig at være fordi den indbyggede firewall i mit antivirusprogram avirus blokerede for port 80.
Jeg slettede tallet 80 i feltet, og nu kører det hele fint igen.

Det ser ud som om du også skal have åbnet for port 80 for at få lov at fortsætte, og så kan du måske bruge denne løsning.

Jeg ved dog ikke om du derved udsætter dig selv for anden fare ?
Avatar billede euronames Nybegynder
24. marts 2009 - 07:49 #2
PS. Jeg fik at vide, at grunden til at jeg godt kunne komme på netbank er at httpS:// adresser bruger en anden port.
Avatar billede lurup Ekspert
10. juli 2010 - 16:17 #3
luk