Avatar billede okay Nybegynder
05. juli 2001 - 15:58 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Håber nogen gider at oversætte det her for mig

Hejsa...Jeg håber nogen gider at oversætte det her for mig fra engelsk til dansk, da jeg ik fatter noget som helst hvad han mener...? På forhånd tak for hjælpen, Jeg vil helst ik læse noget med \"Køb en ordbog, hvis du ik vil hjælpe, så tror jeg det er bedre at du ik skrive noget, tak\"

The deal is the following Win Win situation for both parties:

1- You benefit from my heavy traffic due to the link to your site on my home page. Dont\'s forget,  WE ARE A HIGHLY VIRAL CONCEPT...
2- Instead of creating my own ringtones content and data base (which was by the way on our Agenda), I benefit from your content....In other words, the arabic ringtones will be an megreetings feature on my homepage...and therefor when people visit your site from my link, they will feel that they are still in an megreeting\'s feature which has the banner called MeGreetings Arabic Ringtones ..( this is the banner that was sent to you a few days ago).
3- TERM : for a period of minimum two years provided you contineously update the content of your site...

So your Logo does not appear on our home page.. your link does however appear on our Home Page...
Avatar billede bbs Nybegynder
05. juli 2001 - 16:01 #1
For 15 points?
I don\'t think so!
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. juli 2001 - 16:02 #2
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juli 2001 - 16:02 #3
Hejsa...[Jeg] [håber] [nogen] [gider] henne ved [oversætte] [det] sig nemlig [mig] [fra] [engelsk] [til] [dansk], [da] [jeg] [ik] [fatter] [noget] [som] [helst] [hvad] [han] mener...? [På] [forhånd] [tak] nemlig [hjælpen], [Jeg] [vil] [helst] [ik] [læse] [noget] [med] \"[Køb] [en] [ordbog], [hvis] [du] [ik] [vil] [hjælpe], [så] [tror] [jeg] [det] [er] [bedre] henne ved [du] [ik] [skrive] [noget], [tak]\" Den handle er den næste Sejre Sejre placering nemlig begge to arrangementer: 1- Jer nyde godt af mig arbejdskørsel på grund af den samkøre hen til jeres arbejdsplads oven på mig hjem side. [Dont\'s] lade ligge, Vi er EN HØJLIG VIRAL Id. 2- Istedet for skaber mig besidde [ringtones] tilfredshed og [data] nedrig (hvilke var forresten oven på vor Dagsordenen), JEG nyde godt af jeres tilfredshed.Med andre ord, den arabisk [ringtones] vil være en [megreetings] indslag oven på mig homepage...og der hvor folk opsøge jeres arbejdsplads af mig samkøre, de vil beføle at de er skønt i en [megreeting\'s] indslag hvilke har den overskrift alarmeret [MeGreetings] Arabisk [Ringtones] ..( indeværende er den overskrift at var afsendte hen til jer nogle få dage for). 3- Periode: nemlig en periode i mindst to år hvis eller jer [contineously] opdatere den tilfredshed i jeres arbejdsplads. Altså jeres Logo gør ikke se ud oven på vor hjem side. jeres samkøre gør hvordan end se ud oven på vor Hjem Side.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. juli 2001 - 16:03 #4
eric >> synes du selv det lyder godt?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. juli 2001 - 16:04 #5
Jer nyde godt af mig arbejdskørsel på grund af den samkøre hen til jeres arbejdsplads oven på mig hjem side.

LOL
Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 16:04 #6
Den handle er den næste Sejre Sejre placering nemlig begge to arrangementer: 1- Jer nyde godt af mig arbejdskørsel på grund af den samkøre hen til jeres arbejdsplads oven på mig hjem side. [Dont\'s] lade ligge, Vi er EN HØJLIG VIRAL Id. 2- Istedet for skaber mig besidde [ringtones] tilfredshed og [data] nedrig (hvilke var forresten oven på vor Dagsordenen), JEG nyde godt af jeres tilfredshed.Med andre ord, den arabisk [ringtones] vil være en [megreetings] indslag oven på mig homepage...og der hvor folk opsøge jeres arbejdsplads af mig samkøre, de vil beføle at de er skønt i en [megreeting\'s] indslag hvilke har den overskrift alarmeret [MeGreetings] Arabisk [Ringtones] ..( indeværende er den overskrift at var afsendte hen til jer nogle få dage for). 3- Periode: nemlig en periode i mindst to år hvis eller jer [contineously] opdatere den tilfredshed i jeres arbejdsplads. Altså jeres Logo gør ikke se ud oven på vor hjem side. jeres samkøre gør hvordan end se ud oven på vor Hjem Side.
Så skulle den være der
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2001 - 16:05 #7
Vores aftale er følgende, for begge parter positive situation:

1) Du for fordel af min store trafik på griund af linket på min hjemmeside. Glem
det ikke: vi har et overmåde viralt koncept.
2) Istedet for at oprette mine egne ringetoner og databse (hvilket var planlagt),
får jeg fordel af dit indhold...,med andre ord, de arabiske ringetoner vil være
en \"megreetings\" feature på min hjemmeside ... og derfor når folk besøger din side
fra mit link, vil de opfatte det som at de stadig benytter en \"megreetings\" feature,
som har et bannet med \"Megreetings arabiske ringetoner\" (dette er banneret som
vi sendte til dig for et par dage siden)
3) Betingelse: for en periode på minimum 2 år opdaterer du hele tiden indholdet på
din side.

Så dit logo kommer ikke på vores side ... dit link gør imidlertid
Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 16:06 #8
Det nederste \"SÅ SKULLE DEN VÆRE DER\" se bort fra det
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juli 2001 - 16:06 #9
nil.dk....næhhhh

Darkness........ godt klaret
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
05. juli 2001 - 16:07 #10
Jeg tror ikke okay er spor interesseret i disse ligegyldige mekaniske oversættelser,
hvor man tydeligt kan se at meningen slet ikke kommer med.
Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 16:07 #11
Takker Eric-Pedersen
Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 16:08 #12
Jeg oversatte det direkte, han kan da ikke forlange mere for 15 point
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juli 2001 - 16:11 #13
darkness......
Det var ikke det.....lad mig gætte på at du har brugt Intertran. ikke, så prøv at sammenligne dit svar med mit :~)
Avatar billede eric-pedersen Nybegynder
05. juli 2001 - 16:15 #14
bare lidt langsom hihi
Avatar billede okay Nybegynder
05. juli 2001 - 19:45 #15
tak for hjælpen Erik og i andre...