Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 15:45 Der er 3 kommentarer

Hercules 3D Prophet II Ultra

Da der ikke var nogen som havde et Hercules 3D Prophet II Ultra til salg, har jeg et andet spørgsmål omkring kortet.
Hvor kan jeg købe det henne???
Avatar billede fcs Novice
05. juli 2001 - 15:48 #1
Gå ind på http://www.edbpriser.dk/ og søg på hercules (søgefeltet i venstre side under menuen). Så kommer der en masse muligheder
Avatar billede darkness Nybegynder
05. juli 2001 - 15:51 #2
--> fcs, det har keg prøvet men deres ultra kort er der jo ikke
Avatar billede fcs Novice
05. juli 2001 - 15:52 #3
Ups, havde ikke set at det lige skulle være et ultra-kort. Jeg finder lige ud af noget andet. Øjeblik.....