Avatar billede abildtrup Nybegynder
23. marts 2009 - 12:32 Der er 6 kommentarer

Kan ikke slå Windows Firewall til - har trojaner inde

Har trojanere inde - bl.a. SpamTool, og SHeur2

- Kan ikke slå Windows Firewall til - Får besked: Af sikkerhedsårsager administreres nogle indstillinger af gruppepolitikken
Avatar billede Jensen DK Novice
23. marts 2009 - 12:49 #1
Vista eller XP?
Avatar billede Jensen DK Novice
23. marts 2009 - 12:50 #2
Avatar billede abildtrup Nybegynder
23. marts 2009 - 13:04 #3
Tak - jeg er straks gået i gang
Avatar billede abildtrup Nybegynder
23. marts 2009 - 14:23 #4
Nå, nu blev den færdig - fandt en masse - og jeg satte alt i karantæne. Men problemet er stadig: Windows Firewall er ikke mulig at aktivere: 'Af sikkerhedsårsager administreres nogle  indstillinger af gruppepolitikken.'

Jeg skal ha' den firewall op igen - for det strømmer fortsat ind og jeg kan ikke lave andet end at køre langsommelige scanninger...
Avatar billede abildtrup Nybegynder
23. marts 2009 - 15:05 #5
Har du flere ideer? Det med firewall'en handler måske om SP 2 har jeg en fornemmelse af, fordi nogle af fejloplysningerne i vault'en omhandler SP2, og fodi gamle tråde på it-steder om samme problem antyder det. Men ifølge Windows Update er der ingen nødvendige opdateringer...
23. marts 2009 - 15:17 #6
(Fortsætter vist her -> http://www.eksperten.dk/spm/869255 ???)