Avatar billede internalerror Nybegynder
22. marts 2009 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Liste filer med Javascript

Kan man liste alle filer fra en folder med Javascript.

Jeg har en folder på min hjemmeside med en masse filer som jeg gerne vi se en liste over.

Kan det lade sig gøre?
Avatar billede majbom Novice
22. marts 2009 - 20:58 #1
ikke i javascript alene, da det ikke har mulighed for at læse et dir på den måde. du skal have fat i noget serverside sprog som f.eks. PHP eller ASP
Avatar billede internalerror Nybegynder
22. marts 2009 - 21:00 #2
Ok.
Så prøver jeg det.
Tak for hjælpen.
Avatar billede nicolailissau Nybegynder
22. marts 2009 - 22:31 #3
Denne lille korte tutorial beskriver hvordan du kan gøre det nemt og hurtigt med PHP. Det skulle være til at gå til for alle  :)

Link: http://www.spoono.com/php/tutorials/tutorial.php?id=10