Avatar billede cole-xd Nybegynder
22. marts 2009 - 15:05 Der er 3 kommentarer

Mit Internet er blokeret, forbindelsen er fin.

Hej

For fire uger siden stoppede mit msn, itunes og andre programmer med at kunne finde internetforbindelsen. Det eneste program der stadig virkede var internet explorer. Jeg har flere gange prøvet at deaktivere firewall osv. men der sker ikke noget.

I dag virkede internet explorer så heller ikke, efter jeg installere internet explorer 8. Jeg tror det har noget med internet portene at gøre, men er ikke så god til sådan noget.

Nogle der kan hjælpe mig?
Avatar billede sn0wflake Nybegynder
22. marts 2009 - 16:09 #1
Har du prøvet at køre en Spybot på din maskine? => http://www.safer-networking.org
Avatar billede h-dj Nybegynder
22. marts 2009 - 16:38 #2
22. marts 2009 - 17:04 #3
Generelt - skal vi gætte:
Win98, W2000, XP, Vista, ... , ... ?