Avatar billede salttoft Nybegynder
21. marts 2009 - 23:55 Der er 2 kommentarer

Opkald på Nokia 5800

Hejsa,

Jeg har en Nokia 5800 Music Express.

På "forsiden" er der 2 knapper - kontakter og opkaldstaster.

Jeg kan trykke på dem, og mobilen vibrere for at vise at den har opfanget det, og de lyser op, men menuerne kommer ikke frem, så jeg kan ikke ringe op - hvad sker der? Er der nogen som ved hvad der er slået fra eller til? Det er ikke tastaturlåsen på siden, for den er brugbar inde i menuerne.

På forhånd tak!

Salttoft
Avatar billede komputerdk Mester
12. april 2009 - 00:54 #1
måske har softwaren gået i baglås.. , har du prøvet at tænde og slukke ?
Avatar billede thomasvp Nybegynder
15. oktober 2009 - 15:21 #2
hej har samme problem ind imellem men grunden er at huk. kort er fyldt op køb et 16GB eller ryd kortet så virker det. men hvis du bruger genvejslinien og de 4 øverst5e ikoner ikke vises skal du tage bakup af telefon bog m.m og så "kalde op" *#7370# da det gendanner til fabrik instilinger og så gendanne backup