Avatar billede jimmbo Nybegynder
21. marts 2009 - 21:53 Der er 8 kommentarer

Warcraft III: The Frozen Throne problem

Hej!
Sagen er den, at jeg gerne vil installere Warcraft III: The Frozen Throne. Men jeg støder på et "lille" problem når jeg har installeret reign of chaos. Frozen kan simpelhen ikke finde ud af, at jeg har installeret warcraft 3 på computeren.
Jeg har søgt lidt på google, og det ser ud til andre har samme problem. Men jeg synes ikke jeg kan finde en løsning.

Så derfor sprøg jeg her: Hvordan får Frozen installeret på min computer?
Avatar billede living8671 Nybegynder
21. marts 2009 - 22:12 #1
Har du husket at patche Frozen Throne inden du installerer Reign og Chaos?
Avatar billede jimmbo Nybegynder
21. marts 2009 - 22:17 #2
Patche Frozen Throne? Jeg kan vel ikke patche noget uden det er installeret?
Avatar billede living8671 Nybegynder
21. marts 2009 - 22:20 #3
God pointe :) jeg mente selvfølgelig om du har prøvet at patche Reign og Chaos inden du installerer Frozen Throne
Avatar billede jimmbo Nybegynder
21. marts 2009 - 22:27 #4
Godt så :P
Ja jeg har prøvet at gå på battlenet så den kan opdatere. Men det hjalp ikke.:(
Avatar billede living8671 Nybegynder
21. marts 2009 - 22:32 #5
Ved godt jeg gentager mig selv lidt - men har du downloaded og installeret patch 123A? Du kan hente den direkte fra Blizzards ftp her: http://ftp.blizzard.com/pub/war3/patches/pc/
Avatar billede jimmbo Nybegynder
21. marts 2009 - 22:44 #6
Jeg er lige igang med at hente nu :)
Men deres servere er ret langsomme, så det tager lige lidt tid. Skriver lige noget respons, når jeg har hentet.
Avatar billede jimmbo Nybegynder
21. marts 2009 - 22:58 #7
Så har jeg endelig fået hentet det ned, og fandt ud af at den var updateret til 1.23a
Avatar billede jimmbo Nybegynder
22. marts 2009 - 10:00 #8
Problemet er stadig ikke løst. Så er der nogle der kan hjælpe mig?