Avatar billede jonasjensen3 Nybegynder
21. marts 2009 - 20:56 Der er 6 kommentarer

Lag i steam på helt ny computer?

Hey.

Når jeg spiller cs over steam lagger den en gang i mellem, hvad kan det skldes? Min internet forbindelse er 8/1 mb. og computeren er helt ny, så der er ikke den der er noget galt med. er ret sikker på det er noget med mine routere?

steam kan i øvrigt heller ikke finde mine andre computere på lan når jeg prøver det, når jeg prøver at lave en intern bane, ved ikke om det har noget med det at gøre.

Jeg har internet fra fullrate, min internet router er zyxel P-2602R-D1A og min trådløse router er Netgear WGR614v6.

Håber nogen kan hjælpe.

Hilsen Jonas
Avatar billede zero_lock Nybegynder
21. marts 2009 - 21:11 #1
hmm tro nu ikke fejlen ligger din router men i din computer...

men hvad er der i din computer

bundkort??
CPU??
ram??
grafikfort??
os??
Avatar billede jonasjensen3 Nybegynder
21. marts 2009 - 21:16 #2
nu har jeg prøvet på 3 forskellige computere og det er det samme med alle 3, men den nye jeg har er:

intel due core 2.4
msi p45
4096 ddr2
ati radeon hd 4650
og jeg køre xp 64 bit.

det vil jeg i hvert fald mene var nok til at køre counter strike :)
Avatar billede zero_lock Nybegynder
21. marts 2009 - 21:18 #3
har du husket at bruge 64bit driver??
Avatar billede jonasjensen3 Nybegynder
21. marts 2009 - 21:31 #4
Ja. Kan det slet ikke have noget med min router at gøre.
Jeg var ude ved nogle venner og spille cs med min bærbar, der kørte det fint uden lag. men da jeg så kom hjem og skulle prøve at spille på mit eget net, begyndte den at lagge en gang i mellem. virker det ikke som om det er routeren så?
Avatar billede zero_lock Nybegynder
21. marts 2009 - 21:55 #5
Nææ slet ikke. En router åbner og lukker porte i TCP-UDP/IP protokolden....

så antager vi at alt i bærbar spiller....
så måske det er dit internet?? (ja du har en ok hastihed) men hvis du heletide for tilsendt tcp-reset pakker

ellers har IP problemer
Avatar billede ejldk Nybegynder
21. marts 2009 - 23:06 #6
hvad ligger din "ping" på, når du går ind i en bane ?