Avatar billede marsq Nybegynder
21. marts 2009 - 17:39 Der er 6 kommentarer

Tv-turner

Hey

Sidder med et problem, jeg har et projektor som jeg skal snart sætte op, så jeg kan se tv og film.
Jeg skal bruge et form for ekstern tv-turner eller noget andet. Jeg vil gerne slutte den til antenne stik, så jeg kan se tv på min projektor og samtidigt skal den være tilsluttet til computeren når jeg har lyst at se en film. dvs at jeg kan skifte på tv-turnern tv eller pc.

Håber at der nogen der kan hjælpe mig derude
Mvh.MarsQ
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. marts 2009 - 17:42 #1
hvad med at sætte en TV tuner i PC'en? Går ud fra at det skal være digitalt da man jo slukker for det analoge sendenet senere i år.
Avatar billede marsq Nybegynder
21. marts 2009 - 17:48 #2
Tja så skal min pc være tændt hele tiden, eller hver hvis jeg skal kun se tv, det er ikke så smart synses jeg.'

MarsQ
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. marts 2009 - 17:52 #3
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. marts 2009 - 17:54 #4
Avatar billede marsq Nybegynder
21. marts 2009 - 17:58 #5
Hey james

Kan den tv-turner bruges i DK, jeg fandt en i England til noglelunde samme pris men jeg er ikke sikke på at den kan bruges her i landet

MarsQ
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. marts 2009 - 18:01 #6
Det er jo da et dansk firma der sælger den så det vil jeg tro. Engelske tunere vil ikke nødvendigvis virke i DK!