Avatar billede Juulo666 Nybegynder
20. marts 2009 - 14:54 Der er 6 kommentarer

GeForce 8800GT til tv ??

Hej.

Jeg forsøger at tilslutte min pc til mit tv.

Jeg har købt et DVI til component kabel men det lykkes mig ikke rigtig at få hul igennem.. jeg har to DVI porte i mit grafkkort og en S-video udgang.. og har prøvet at bruge begge DVI porte uden held.. I mit tv har jeg to scar stik og 3 audio stik (rød, hvid og gul) nogen forslag??

på forhånd tak..
Avatar billede hearnz Nybegynder
20. marts 2009 - 15:01 #1
du har kun analoge indgange på dit tv og får derfor ikke noget ud af at overføre DVI signalet. Du skriver du har et component kabel, men hvordan har du tilsluttet det når du ingen component ingang har i dit tv?

S-video -> er det du skal bruge:

http://www.av-cables.dk/svideo_kabel/svideo_til_scart_kabel_147_da/
Avatar billede Juulo666 Nybegynder
20. marts 2009 - 15:04 #2
der er et DVI stik i den ene ende og et grønt, rødt og blåt stik i den anden og troede man kunne bruge det i det rød, hvid og gule stik.. hvad hvis jeg bruger en adapter med det R,H,G stik til scar ville det kunne lade sig gøre?
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
20. marts 2009 - 20:26 #3
Skulle kunne lade sig gøre, for har selv gjort :D
Avatar billede RUDOLF3 Nybegynder
20. marts 2009 - 21:35 #4
du har ikke hdmi i dit tv ? er der flad skærm ?
ved du om du har s vidio udgang på dit tv
Avatar billede Juulo666 Nybegynder
20. marts 2009 - 21:39 #5
Det er et alm philips 28" widescreen tv..
det eneste jeg får frem på skærmen er flimmer som man ikke kan se nogen sammenhæng i..
Avatar billede RUDOLF3 Nybegynder
20. marts 2009 - 21:53 #6
og du har ikke andet end scart og fhone udgange du kan muligvis bruge den fhone udgang som skal vise billed du ved der er to til lyd og en til billed men grever selv følgelig du har en sådan udgang i dit grafik kort eller motherboard er ikke sikker på det virker men det var prøver du havde ikke s-vidio på dit tv