Avatar billede Mawen Nybegynder
20. marts 2009 - 14:21 Der er 4 kommentarer

Fejl i overførsel

Hej.

Har taget nogle billeder med min mobil som jeg gerne vil have over på min com.
Tog så det der stik som skulle over i mobilen og til com sammen og da jeg så gik ind i den der mappe på comen hvor billederne skulle være var der kun et af de billeder jeg lige havde taget. De andre ligger på min mobil men vises altså ikke på comen. Hvad er der sket og hvad kan jeg gøre??

På forhånd tak :D
Avatar billede hearnz Nybegynder
20. marts 2009 - 14:51 #1
Tjek de andre mapper. Hvis du er et memory kort i ligger billederne i en anden mappe. Kommer an på hvilken telefon du har, men den hedder nok noget i stil med "pictures on memory card"

alternativt kan du jo bruge søgefunktionen i windows hvis du ved hvad billedet hedder..feks: "picture004"
Avatar billede Mawen Nybegynder
20. marts 2009 - 15:04 #2
Tak men altså har en Sony Ericsson W890i. Og ja har båfr sådan et memory card og en telefon hukommelse. Har gjort det mange gange før og der plejer det at virke fint skal det siges q:.

Og mine billeder hedder noget i stil med: DSC00590. Men altså de der billeder ligger stadig på min mobil enhed på computeren så jeg kan vel ikke søge efter det på min windows plus at jeg ahr flere hundrede billeder så??

Tak igen q:
Avatar billede aners Nybegynder
21. marts 2009 - 09:31 #3
Hej,

Jeg har en W880i, jeg formoder at stien er den samme på W890i

På min ligger kameraets billeder på hukkommelseskortet i følgende sti:

/Memory Stick/DCIM/100MSDCF/

Her ligger alle mine billeder, men det kommer an på hvor du har sat den til at skrive dataene. Prøv at søge efter "100MSDCF"

http://img27.imageshack.us/my.php?image=picture2dmv.png
Avatar billede Mawen Nybegynder
21. marts 2009 - 18:34 #4
Mange tak. Altså det var ikke hvor stien var der var problemet men det var fordi der var nogle filer der ikke viste sig på comen men de er kommet nu.

Ellers tak for hjælpen :D