Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 13:33 Der er 8 kommentarer

Jordens undergang?

Hej..

Jeg sad lige og tænkte at hvis jeg drabte en, og alle dem hun/han kender, og alle dem så de kender og alle dem som de kender, osv. ville man så til sidst stadig have flere mennesker tilbage på planten?

Man kan vel også lave den med facebook. Hvis jeg slettede min profil, og alle mine venner slettede deres og deres venner og deres venner osv. ville facebook så være tømt for profiler?

Det er måske et lidt underligt spørgsmål.. :-)
Avatar billede thewizard Nybegynder
20. marts 2009 - 13:43 #1
Nej.

Der vil altid være forekomster som ikke har venner. ;) Det er det samme scenarie med hjemmesider.

Hvis folk sletter sin side, og alle de sider du linker til. Selv google har ikke fundet alle sider på nettet ;).
Avatar billede thewizard Nybegynder
20. marts 2009 - 13:44 #2
Men godt spørgsmål... jeg stiller selv mærkelige spørgsmål, og det er dét som gør os klogere ;).
Avatar billede Lars_sm Nybegynder
20. marts 2009 - 14:12 #3
Som #1 siger vil der være mennesker som ingen "kender". Hvis man antog at alle kendte mindst én, ville der stadig være en "fare" for at udbredelsen på et tidspunkt ville stoppe, hvis der var et "missing link" i bekendtskaber mellem to lande eller to byer.

Selv hvis det heller ikke var tilfældet, ville der stadig være én tilbage - nemlig dig selv, medmindre du blev dræbt samtidig med at du dræbte den sidste ;)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 15:39 #4
Argh, havde faktisk også glemt der lever dybt inde i jungler. Men der ville højst være 100.000 mennesker tilbage tror jeg.. :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 15:40 #5
ps. Der skal stå planet og ikke planet.. :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. marts 2009 - 15:51 #6
Ja det giver sgu heller ingen mening :D
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2009 - 16:14 #7
Ved jeg godt.. Men tænkte at det ville være spam hvis jeg skrev 3 indlæg.. :)

Men:
planten = planeten (tror jeg)
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2010 - 19:12 #8
Nummer #1 havde ret.. Skriv et svar.. :)