Avatar billede cars Nybegynder
20. marts 2009 - 12:36 Der er 1 kommentar

Trådløs forbindelse

Hej alle eksperter.

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en bærbar computer. I forvejen var jeg i besiddelse af en D-Link AirPlus G DI-524 Wireless Router. Mit problem er nu. Jeg får startet den bærbare computer op og den finder fint et trådløs netværk og jeg kommer også fint nok på nettet. Imidlertidlig er det nu således at jeg efter kort tid på nettet ( Maks 10 min.) mister nettet. På min pc figurere der ellers at der er adgang til trådløs net og forbindelsen er etableret, men jeg kan ikke åbne internet siderne. Jeg kan så lukke computerne ned og starte op igen, med nøjagtig samme resultat. Min bærbare computer er af typen
DELL
model: latitude 610
Følgende link er nærmere info om maskinens netværkskort m.m
http://www.dell.com/content/products/productdetails.aspx/latit_d610?c=us&cs=28&l=en&s=dfb

Håber i kan hjælpe

Hilsen
Carsten
Avatar billede euronames Nybegynder
24. marts 2009 - 07:55 #1
Jeg har lige haft problemer med at komme på nettet.
Jeg kunne godt komme på mail og MSN og webradio og netbank, men ikke på internet via browsere.

Det viste sig at være fordi den indbyggede firewall i mit antivirusprogram avirus blokerede for port 80.
Jeg slettede tallet 80 i feltet, og nu kører det hele fint igen.

Jeg ved dog ikke om du derved udsætter dig selv for anden fare ?