Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 18:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med internet/ip ved ikke?

Hej eksperter.

Seriøst. har et problem :)

Når jeg går ind på www.pointshop.dk (Som jeg bruger meget) Så bliver jeg omstillet/viderestillet med det samme til free-money.com (jeg aner ikke hvad det er)

Jeg har FORMATERET og GENINSTALLERET Windows Xp.

Og den gør det stadig, jeg har prøvet ad-aware og CCleaner og en masse andet.

Jeg er begyndt at få i tankerne om det er min Ip det er galt med, så jeg skal måske have en ny ip eller hvad? Hvordan og hvorledes? Hvordan får jeg det?

Styresytem: Windows Xp
Internet Browser: Internet Explore 7 / Mozilla Firefox v3.0

På forhånd tak.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. marts 2009 - 18:37 #1
Har du husket at geninstallere korrekt:

http://www.eksperten.dk/guide/1104
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 18:43 #2
Jamen, det skete jo før jeg havde geninstalleret?

Og så prøvede jeg at formatere det og geninstallere, og den gør det stadig :)
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 18:45 #3
Tilføjer lige noget, når jeg går ind på www.translate.google.com og gå ind under oversæt webside og skriver poinshop.dk kan jeg godt komme ind på forsiden, men kan ikke logge ind og det fordi siden er jo oversat. Det er mystisk?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. marts 2009 - 18:48 #4
Jeg spørger igen: Har du geninstalleret PRÆCIS som det fremgår af guiden?
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 19:01 #5
Jeg bruger øjeblikket MUI Xp Version.

Så kan ikke svare på dit spørgsmål. men hvad kan jeg gøre for at komme ind på sitet igen :S?
Avatar billede thesheriff Nybegynder
19. marts 2009 - 19:06 #6
Så kan jeg heller ikke hjælpe dig.
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 19:17 #7
-.-
Avatar billede metiC Nybegynder
19. marts 2009 - 19:19 #8
Lukket