Avatar billede m_chr Nybegynder
19. marts 2009 - 16:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvilken skærm ville i vælge ?

Hej eksperten

Jeg skal ud og have mig en ny skræm..

mest "kontorskærm" men også lidt spil
Har tænkt mig at købe en 22 til 24" skærm
Det skal være HD skærm og den skal kunne vægmoteres

Har kikke på disse to..

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=496865&Specs=true

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=492633&searchArea=&Soegeord=

Men hvilken en ville i vælge..
eller har I evt. en helt anden model..

Samsungen har ikke hdmi (har man brug for det?)

På forhånd tak
M_Chr
Avatar billede Redecker Nybegynder
19. marts 2009 - 19:02 #1
Jeg vil helt klart vælge en Samsung med HD.
Vil foreslå dig den her SyncMaster T220HD:

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=449780&searchArea=products&Soegeord=Samsung+SyncMaster+T220HD

Det er rigtig billigt for en Samsung med HD.

Jeg har faktisk selv den skærm og den er bare så fantastisk og udover designet, så er det en utrolig god spilleskærm, jeg havde en 19 tommer Dell skærm før og jeg troede ikke jeg ville se så stor forskel på de to, men den her Samsung er bare en oplevelse for sig selv.

Det er virkelig en fantastisk skærm og så med tv tuner og høj dynamisk kontrast (10.000: 1) så du får du en fantastisk skarp billekvalitet og så er skærmen energibesparende, så du får en fantastisk oplevelse for en billig pris.

Lidt om skærmen: SyncMaster T220HD er en sofistikeret designet bredformatskærm, med rammer i sort højglans og passioneret rosenrød. Den har indbygget TV-tuner og usynlige højtalere med SRS Tru Surround XT, som giver en maksimal lydoplevelse.

Hilsen Rasmus
Avatar billede Redecker Nybegynder
19. marts 2009 - 19:03 #2
:)
Avatar billede m_chr Nybegynder
23. marts 2009 - 18:57 #3
valgte samsungen 2333sw... kanon flot billede.. og flot design