Avatar billede girfen Nybegynder
19. marts 2009 - 16:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

lyd mangler

jeg har lige formateret min pc og nu kommer der igen lyd d af mine højtaler hvor finder driveren til mit lydkot nat jeg har en acer aspire 5000 med xp
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. marts 2009 - 16:58 #1
Avatar billede haverslev Novice
19. marts 2009 - 17:53 #2
Når du har formateret din pc, så har du også slettet alle installerede driver.
Hent og installer dem herfra:
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/as_5000.html
Avatar billede girfen Nybegynder
19. marts 2009 - 18:41 #3
det er somom at jeg ikke kan hente disse drever
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
19. marts 2009 - 18:49 #4
Punkt #1 ?
Avatar billede haverslev Novice
19. marts 2009 - 18:49 #5
Hvad mener du ?

Hvis du nruger IE, så er du vel opmærksom på den "gule" linie der kommer frem i toppen og du skal klikke på den og hente fil.
Når du så har hentet den ned i en mappe, så skal zip filen udpakkes og derefter installeres via den`s exe fil / setup fil
Avatar billede thov Forsker
19. marts 2009 - 23:41 #6
Realtek lydchips og Microsoft UAA driveren kløjs i det, i forbindelse med SP3.

Men prøv det her:
Åbn Enhedshåndtering (Start->Kør devmgmt.msc <enter>)
Find frem til 'Microsoft UAA bus driver ...' (under systemenheder)
Deaktiver den (den kan ikke umiddelbart slettes).
Installer din nye Realtek lyddriver.
Gå tilbage i Enhedshåndtering og slet den famøse 'UAA bus driver'.
Avatar billede girfen Nybegynder
23. marts 2009 - 10:24 #7
her
Avatar billede haverslev Novice
23. marts 2009 - 13:31 #8
girfen > husk at lægge løsningen, således andre kan få glæde af den :)
http://www.eksperten.dk/spm/869151