Avatar billede berdal Nybegynder
19. marts 2009 - 14:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Button

Jeg har brug for en trin for trin guide til buttons... Som virker.

Jeg skal lave en simpel knap ovenpå en flashfilm, der fungerer lidt som et rollover-image. Og kan simpelthen ikke få det til at makke ret. Dels at få en ordentlig konvertering til button. Og dels at få Action Scripten til at funke...
Avatar billede berdal Nybegynder
19. marts 2009 - 14:28 #1
NB... Jeg er, som I nok kan regne ud, total nybegynder i Flash...
Avatar billede berdal Nybegynder
21. marts 2009 - 16:33 #2
Anyone...?

Problemet er ikke at lave en button. Jeg kan sagtens få den til at se ud som en knap, der reagerer på at man fører markøren henover...

Men jeg kan ikke få den til at åbne en url, som det er meningen at den skal...
Avatar billede berdal Nybegynder
26. marts 2009 - 15:54 #3
Åbenbart ingen svar... Men har også løst problemet...