Avatar billede kunddal Nybegynder
19. marts 2009 - 12:14 Der er 4 kommentarer

Hamachi og Windows 7

Hej

En kammerat og jeg vil gerne spille lan over nettet ved brug af hamachi.

Vi har det begge installeret og fjernet alt hvad jeg kan i se af firewall og blokeringer, og vi kan også se hinandens computere i netværk og har adgang til hinandens filer. Vi kan pinge hinanden i hamachi, men vi kan ikke se hinanden ingame, og vi har samme versioner af spillene.

Har også gjort hamachi til første prioritet inde i netværksindstillinger.. er løbet tør for idéer og føler at vi er RET tæt på at det funker, da vi har adgang til hinandens delmapper..

håber på hjælp

på forhånd tak
Avatar billede kunddal Nybegynder
19. marts 2009 - 12:27 #1
hertil skal det siges, at jeg/vi heller aldrig fik det til at virke med vista eller med vista/win7 ... det har virket med xp
Avatar billede rikard32 Nybegynder
09. juni 2009 - 01:09 #2
Du skal have rykket Hamachi op, så den står først..
Det kommer også and på hvad det er for et spil..
Avatar billede Locodk Nybegynder
08. september 2009 - 14:32 #3
Hvilket spil er det du prøver at få til at virke?

Jeg er selv igang med at forsøge at få Starcraft til at virke over hamachi.

Jeg har tidligere haft det til at virke med windows XP computere uden problemer, dog med den forudsætning at jeg anvendte hamachi version 1.0.1.4.

Jeg er nu selv igang med at forsøge under windows 7 og har også en del problemer - er dog ikke klar over om det kan tilskrives spillet, styresystemet eller hamachi.
Avatar billede mojensen Nybegynder
08. marts 2010 - 22:56 #4
Hej, prøv og marker jeres lan-forbindelse(eller den forbindelse i har internet til) og så marker hamachi forbindelsen i Netværksforbindelser samtiddig, så højre klik og så "sammenknyt" ... så prøv og se om det virker...