Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2009 - 20:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Word

Ved opstart af Word kommer nu - ud af den blå luft, dvs. uden at jeg kan se en naturlig forklaring - følgende besked:

Installationsfejl: Filen blev ikke fundet
Den nødvendige installationsfil SKU011.CAB blev ikke fundet

Hvad dælen ...?
Avatar billede vejmand Juniormester
18. marts 2009 - 20:36 #1
Avatar billede jaaz Nybegynder
25. marts 2009 - 00:05 #2
Her er et forslag som jeg har googlet mig frem til:

In start / execute : Regedit
HKEY_LOCAL_MACHINE -> Software -> Microsoft -> Office -> 11.0 -> Delivery
You should have this key 90000409-6000-11D3-8CFE-0150048383C9
clik on it and (at the right of your screen), right clik on CDCache key.
and type 0 as new value
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2009 - 21:53 #3
det hjalp ikke ...
når jeg starter word op kommer der en dialogboks hvoraf det fremgår at word installeres, jeg klikker annuller, den fortsætter og åbner derefter word - underligt
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2009 - 21:42 #4
så kører det jaaz - måske skulle der bare et par genstarter til  ;-)