Avatar billede stringer Nybegynder
18. marts 2009 - 17:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Intern HD der passer til min HP DV2005EA?????

Hejsa

Jeg har en HP pavilion dv2005ea (AMD Turion 64 x2) bærbar, hvor harddisken blev stjålet på en konference for et års tid siden. Men nu vil jeg gerne have liv i den igen.

Jeg kan dog ikke hitte udaf hvilken der passer.

Har fået at vide at det er en "alm" 2,5" der skal i, MEN at der skal bruges en adaptor.

Har prøvet flere forskellige HP-diske - og det ser rigtig nok ud til at de ikke passer fordi tilslutingensstikket på min pc - sidder lodret og ikke er som på de andre hvor man bare skubber den ind - vandret.

Er der nogen der ved hvad jeg mener og lige ved hvad jeg skal bruge som adaptor??

Harddisken der er beregnet til den oprindeligt hedder feks.
5400-rpm, 80-GB 417057-001

Håber i kan hjælpe hurtigt:)

Pft
Carsten
Avatar billede stringer Nybegynder
18. marts 2009 - 18:02 #1
i plejer at være lynhurtige herinde..smiler. jaja...tålmodighed er en dyd;)
Avatar billede haverslev Novice
18. marts 2009 - 18:48 #2
Tror du skal ringe til HP eller en af deres support centre, da du helt sikkert også mangler den ramme Harddisken skal sidde i (braket)

Jeg kan desværre ikke finde et bedre billede osv - end det der er her.
Klik på + udfor Removal and Replacement Procedures
Klik på 5.4 Harddrive og kør lidt ned af H-side
http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00743783.pdf

HP:
http://welcome.hp.com/gms/dk/da/contact/phone_assist.html

Supportcentre:
http://www.hp.dk/asp/aspcentre.php3
Avatar billede stringer Nybegynder
18. marts 2009 - 20:03 #3
tak for fint svar haverslev;)