Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 23:27 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

samtidige forbindelser til TDC

Nogen der ved hvor mange samtidige forbindelser TDC acceptere, de skriver ikke så meget på deres side, så er det jo svært at sætte det rigtige max på.

Hvis en ip-adresse opretter flere samtidige forbindelser til TDC's mailserver, så afvises forbindelser over det maksimale antal med en fejl 421
Avatar billede komsam Juniormester
18. marts 2009 - 09:22 #1
Har for 3/4 år siden forsøgt mig med internet telefoni. Lykkedes ikke, men da skulle jeg bruge en IP adresse mere til oprettelse af denne. Ringede til TDC og fik en oprettet, gartis. Har siden set at man skal betale 10 kr. pr måned pr. IP oprettelse?.. MEN ring dog til TDC, der må vel være en som kan svare på dette..
Avatar billede giweo Juniormester
18. marts 2009 - 17:32 #2
Ja hvis du gør det på dem måde, kan du kun bruge en IP af gangen.

Køber du derimod en router og tilslutter dine PCere til, vi de få IP adresser på "bagsiden" af routeren, og ALLE dine PCere vil gå på nettet med den samme IP - og så virker det fint !
Avatar billede palcom Nybegynder
24. marts 2009 - 12:54 #3
Det kommer helt an på hvilken løsning du har ved TDC.
Hvis du har et priv. abo. vil du have 2 dynamiske ip adresser, dog er der mulighed for at tilvælge en fast dynamisk tildelt IP.

Hvis du vælger erhverv er der et hav af muligheder!
Du kan få voldsomt mange ip adresser på samme forbindelse hvis du vælgter BBProf med statisk IP.
Avatar billede Slettet bruger
30. marts 2009 - 02:47 #4
Tror desværre at mit spørgsmål er misforstået, det er hvor mange connecten man fra egen webserver må have til TDC´s servere på samme tid uden at de blokere for ens IP.
Avatar billede michaelkjaersgaard Nybegynder
13. april 2009 - 21:07 #5
Så vidt jeg husker er det max 10 samtidige - dog uden at kunne dokumentere det. (-og jeg ved godt hvad du snakker om ;))