Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:04 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke kommentere i http://www.eksperten.dk/spm/865104

Man kan ikke kommentere i http://www.eksperten.dk/spm/865104....
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2009 - 20:07 #1
Jeg har ingen problemer - http://www.eksperten.dk/spm/865104#reply_7350898

Hvordan oplever du fejlen?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 20:07 #2
Det har du da ellers lige gjort????
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:12 #3
Nu kom kommentaren på - den var der ikke før.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 20:13 #4
Tålmodighed, tålmodighed, min ven.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:14 #5
snowball - det så ud som om mit indlæg blev modtaget, men når jeg tjekkede efter var min kommentar der ikke....
Avatar billede haverslev Novice
17. marts 2009 - 20:16 #6
Har lige oplevet det samme her: http://www.eksperten.dk/spm/868506

Såå, du er ikke ved at blive skør elle noget john :)
Avatar billede snowball Novice
17. marts 2009 - 20:16 #7
Det har nok været et cache problem.

Siderne bliver jo cache'et til en hvis grænse for at lette byrden på serverne, så det var nok det der lige skulle opdatere.
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 20:17 #8
john_stigers >> Det sker også for mig en gang imellem, men jeg ved jo at jeg har klikket på Opret, og ganske rigtig: Hvis jeg venter lidt med at opdatere siden, ja så er indlægget på plads.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:21 #9
Godt så :)
Det er vist 1. gang det sker for mig...

Nogen der vil have 0 point?
Avatar billede vejmand Juniormester
17. marts 2009 - 20:22 #10
Yah, hit med dem......
Jeg får sgu ellers aldrig noget.  :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. marts 2009 - 20:27 #11
Sådan - ingen point til dig! :D
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
17. marts 2009 - 20:31 #12
Vi er klar over problemet - og den forklaring som jeg har fået er at det er vores load-balancer, som spiller ind. Hvis man lige rammer ned i et hul i synkroniseringen mellem serverne, så vises der fra server A, mens dit indlæg er gemt på server B. Efter et meget kort tidsrum er det hele fint igen - men det ved man self. ikke når man sidder der :-)

...og ja, vi arbejder på det men det driller tilsyneladende vores udviklere.