Avatar billede kometen79 Nybegynder
17. marts 2009 - 10:30 Der er 3 kommentarer

XML i link

Hej eksperter,

Jeg sidder og roder med en flash fil (lightbox), hvor skriver jeg en XML værdi ind i denne string:

bttn.onRelease = function() {
    getURL("java script:LightboxDelegate('Link[ID]','Green Wallpaper')");
};

Link[ID] er en værdi fra min XML ark, skriver jeg den ud, står der bare Link[ID], så jeg tror der skal nogle plinger på eller lignenede??? Håber I kan hjælpe.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 10:36 #1
Prøv hvis os din XML communication, så vi ved hvordan du henter XML'et ind.
Avatar billede chrisbuchholz Nybegynder
17. marts 2009 - 13:02 #2
Bør det ikke bare være getURL("java script:LightboxDelegate("+Link[ID]+",'Green Wallpaper')"); ?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2009 - 13:23 #3
java script: skal være i et ord.