Avatar billede gimmer Nybegynder
16. marts 2009 - 23:11 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

sende sheet via email VBA

Hej,
Jeg bruger Outlook 2003 exchange server på arbejder og jeg vil meget gerne sende et sheet fra en workbook via outlook, hvilket jeg faktisk godt kan, men jeg skal trykke "YES" før den sender mailen.... noget outlook sikkerhed? kan jeg ikke komme uden om dette?
mvh Lars
Avatar billede supertekst Ekspert
16. marts 2009 - 23:15 #1
Avatar billede gimmer Nybegynder
16. marts 2009 - 23:24 #2
Hov, jeg fik vist desværre ikke lgie skrevet at jeg var klar over at der fandtes disse programmer, men jeg bliver desværre nød til at kode det da jeg på ingen måde kan få vores it afdeling til at jeg kan hente sådan et program :-(

men mange tak for linket! - det havde ellers været perfekt!
mvh Lars
Avatar billede supertekst Ekspert
16. marts 2009 - 23:34 #3
Ok - kan kun sige at jeg har anvendt det i 4 år uden problemer...
Avatar billede gimmer Nybegynder
16. marts 2009 - 23:38 #4
Jeg vil forsøge at overbevise min kompatente it afdeling om at jeg skal have rettigheder til at installere det pogram :-) hvis jeg ikke kan komme på anden løsning.
endnu engang tak
Avatar billede gimmer Nybegynder
25. januar 2010 - 21:55 #5
Hov jeg fik vist ikke givet dig points... kan du svare så jeg kan give points?
Avatar billede supertekst Ekspert
25. januar 2010 - 23:07 #6
Ok - det får du her..