Avatar billede Jeybie Nybegynder
16. marts 2009 - 16:05 Der er 7 kommentarer

Skiver til brænding

Hej.
Jeg ville gerne høre hvad for nogle diske der er bedst til at brænde dvdér overpå? Har selv tænkt på Verbatim +R.
Avatar billede danishhoward Nybegynder
16. marts 2009 - 16:29 #1
Jeg bruger konsekvent verbatim- Det er den skive, hvor jeg opnår mindst fejlbrændinger, til alt fra dvd'er til forskellige spil..
Avatar billede off-line Nybegynder
18. marts 2009 - 16:57 #2
Plus eller minus, jeg finder at begge dele fungerer udmærket,
ligesom de kendte mærker.
Jeg køber selv fra tyskland hvor det er rigtig billigt.
Men man skal huske fragten, så hvis man bare skal have 10 stk,
kan det ikke betale sig.
Hvis du ikke kender den, så se her. Siden er på dansk.
www.nierle.dk
Avatar billede off-line Nybegynder
18. marts 2009 - 16:58 #3
Ps. Hvis det er til en harddiskoptager, skal man være opmærksom
på, at nogle af dem kun kan køre enten + eller -
Avatar billede Jeybie Nybegynder
21. marts 2009 - 12:02 #4
Jeg har fundet et bedre sted. På nierle.dk koster det 100 kr. i fragt. På azomedia.dk koster det kun 70 kr. med Post Danmark.
Avatar billede Jeybie Nybegynder
21. marts 2009 - 12:05 #5
Nierle.dk er også et godt sted så derfor får du pointene off-line
Avatar billede Jeybie Nybegynder
21. marts 2009 - 12:07 #6
Har købt 100 i en cakebox af Verbatim DVD -R. I alt med fragt kostede det 303 kr.
Avatar billede off-line Nybegynder
21. marts 2009 - 13:28 #7
Tak for tilbudet, men da du selv har fundet det bedste sted,
skal point tilfalde dig selv. Nierle er faktisk for dyre i fragt.
Jeg vil selv se på azomedia, næste gang jeg køber.