Avatar billede baune93 Nybegynder
16. marts 2009 - 15:48 Der er 15 kommentarer

Zepto Driver ?

1. hvor kan man finde drivere til zepto ? (driver til trødløst intenet)
2. hvor kan man se hvad fo en model ens zepto er, og det står ikke på bunde ?
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 15:51 #1
er det en ny eller gammel bærbar?
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2009 - 15:51 #2
har du prøvet zeptos hjemmeside?
Avatar billede ladyhawke Novice
16. marts 2009 - 15:54 #3
næremere bestemt:
ftp://ftp.zepto.dk/WirelessLanCards/  du skal bar vide hvilket kort der sidder i maskinen og hvilken OS du bruger...
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 16:05 #4
Nemlig. Hvis du ikke ved hvilket kort du har i kan du se det ved at gøre dette:
Start/kontrolpanel/System og vedligeholdelse/System/ Enhedshåndtering(ude i højre side under opgaver)/Netværkskort
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 16:06 #5
Hvis det altså er Vista du bruger
Avatar billede baune93 Nybegynder
16. marts 2009 - 16:13 #6
ja...
Avatar billede baune93 Nybegynder
16. marts 2009 - 16:26 #7
der er lige som en slags knap man skal trykke på og driveren til den kan man ikke finde.
Avatar billede baune93 Nybegynder
16. marts 2009 - 16:31 #8
nå jeg går ind på ftp://ftp.zepto.dk/WirelessLanCards/ er der ikke nogle filer der står bare sidst  ændret og alt det der men ingen filer.
Avatar billede Slettet bruger
16. marts 2009 - 17:13 #9
Du svarede ikke på hvilken bærbar det var du havde. Er det en ny eller gammel?
Avatar billede baune93 Nybegynder
16. marts 2009 - 19:33 #10
den er fra maj sidste år.
Avatar billede ladyhawke Novice
17. marts 2009 - 06:19 #11
Jeg ved ikke hvordan du ser ftp'en fra Zepto, men jeg får en liste af mapper, som jeg kan klikke på og i mapperne ligger exefiler til de drivere der står som mappenavn...
Avatar billede baune93 Nybegynder
17. marts 2009 - 15:58 #12
kan jeg også nogle gange... men når jeg går ind dem er der ingen filer
Avatar billede ladyhawke Novice
17. marts 2009 - 17:57 #13
hvilken browser bruger du og hvilken driver skal du bruge?
Avatar billede clausbr Nybegynder
08. december 2009 - 09:14 #14
Nu hvor Zepto er gået konkurs har vi lavet en web side hvor man kan hente driver
Til alle zepto produkter.  Web side http://www.zepto.dkz.dk/
Avatar billede renesdk2 Nybegynder
17. december 2009 - 20:40 #15
To medarbejdere fra Zepto har lagt alle drivere online til Zepto's produkter. Der er bl.a. også drivere som ikke nåede at blive frigivet inden Zepto's konkurs:

http://zepto.contigio.com/