Avatar billede megabit Nybegynder
15. marts 2009 - 19:31 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

custom image checkbox

Hej Gutter

Jeg har 3 checkboxe som jeg gerne vil have 3 forskellige billeder

på kan det lade sig gøre. de er på samme side skal bruge det til

en tipskupon 1 x 2 håber der er nogen der kan hjælpe mig
Avatar billede aners Nybegynder
15. marts 2009 - 19:35 #1
Jeg er ikke lige helt med på hvad du mener; mener du at du vil have et billede ved siden af hver checkbox, eller under, eller eller? :)
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2009 - 01:44 #2
<ole>

Her er en tipskupon i java script:
    http://www.dengodekode.dk/eksperten/tips/

Selvom du skriver checkboxe, er jeg ikke helt sikker på, om der skal kunne garderes (checkbox) eller ej (radio). Derfor er der to eksempler  =)

/mvh
</bole>
Avatar billede megabit Nybegynder
17. marts 2009 - 15:58 #3
Flot Eksempel og jeg skulle bruge den med garderinger 1000 tak
smid et svar
Avatar billede olebole Juniormester
17. marts 2009 - 18:04 #4
Selvtak  =)
Avatar billede megabit Nybegynder
17. marts 2009 - 18:05 #5
Hmm har rodet lidt med det og har lagt mærke til at hvis

man clicker flere gange på billedet kommer det ikke frem

igen skulle gerne kunne fortryde en gardering unden at refresh

siden og starte helt forfra
Avatar billede megabit Nybegynder
17. marts 2009 - 18:10 #6
glemte også lige at sige at tipsforslaget skal kunne sendes til en rtf fil http://jens-hinrichsen.dk/tips13forslag/tips13forslag.asp