Avatar billede adebayor Nybegynder
15. marts 2009 - 17:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Slet den ene af de to versioner af windows XP home premium.

Hej,

Jeg rebootede min computer for nogle uger siden, og kom til at oprette to vindows XP versioner,
dvs, at når jeg starter computeren, kan jeg vælge hvilken af de to jeg vil ind på, dog kan jeg ikke komme ind på den ene af dem.

Dette betyder at den ene, sjovt nok, tager en masse plads, og jeg vil derfor godt have den slettet.
Men hvordan gør jeg?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 18:16 #1
Avatar billede adebayor Nybegynder
15. marts 2009 - 19:13 #2
Kan jeg ik få en vejledning der er lettere at følge?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:17 #3
Hmmm, det ved jeg sørme ikke....
Hvor opstår det svære i at følge beskrivelsen?
Avatar billede adebayor Nybegynder
15. marts 2009 - 19:20 #4
forstår den ikke. Vil du forsøge at give en mere udførlig forklaring
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:23 #5
Jamen, det har jeg jo ingen mulighed for, hvis du ikke siger hvor det går galt?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:33 #6
Hvorfor afslutter du ikke dine gamle spørgsmål?
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/adebayor
Avatar billede adebayor Nybegynder
15. marts 2009 - 19:35 #7
Klik på start > indstillinger > kontrolpanel > system, fanebladet system, indstillinger under start og genoprettelse.  = Kan ik finde stedet hvor man gør det?
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:43 #8
Kan godt se den linje ikke er helt korrekt:
Klik på start > kontrolpanel > system, fanebladet Avanceret, indstillinger under start og genoprettelse.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:44 #9
Altså, hvis kontrolpanel står til klassisk visning....
Avatar billede adebayor Nybegynder
15. marts 2009 - 19:48 #10
nej kan ikke finde system, fanebladet system, under kontrolpanelet
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 19:53 #11
Som jeg skrev, kontrolpanel skal stå til klassisk visning
Og det var ikke fanebladet system, men fanebladet Avanceret
Avatar billede vejmand Juniormester
15. marts 2009 - 23:50 #12
Er du kommet videre?
Avatar billede adebayor Nybegynder
16. marts 2009 - 09:39 #13
nej, jeg kan ik finde det...
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 09:43 #14
Igen, du bliver nødt til at være mere nøjagtig.
Hvad kan du ikke finde?
Er det kontrolpanelet du ikke kan finde?
Avatar billede adebayor Nybegynder
16. marts 2009 - 09:50 #15
kan skam godt finde kontrolpanelet, det vel bare, denne computer - Kontrolpanel, men derfra er jeg lost.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. marts 2009 - 10:06 #16
Hvis kontrolpanelet står til klassisk visning, skal du klikke på System og herefter på fanebladet Avanceret.
Hvis kontrolpanelet står til kategorivisning skal du klikke på Ydelse og vedligeholdelse herefter på system og så på fanebladet Avanceret.

Nu skal du klikke på Indstillinger under start og genoprettelse

Følg så beskrivelsen i linket i min allerførste kommentar.

Hvis du ikke kan finde det, er det vigtig at du forklarer hvor du går fast, så er det lidt lettere at hjælpe dig.  :-)