Avatar billede yoodk Nybegynder
15. marts 2009 - 13:26 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Driver til - Mobility Radeon HD 3650 ?

Hej
På min anden pc med nvidia kort opdaterer jeg af og til driveren.
For evt. at optimere ydelsen i spil mm.

Jeg har en bærbar med 'ATI Mobility Radeon HD 3650' grafik kort hvor jeg også gerne vil optimere driveren til nyeste version.
Men jeg kan ikke finde en driver til dette ATI kort.
Er det fordi der ingen opdatering er kommet siden 29 Sept 2008 ?

Jeg har prøvet med
http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx
uden held.

Mit setuop:
Windows Vista (32 bit)
Video Card:
    Driver:  ATI Mobility Radeon HD 3650
    Driver Version:  7.01.01.821
    DirectX Driver Version:  7.14.10.612
    Driver Date: 29 Sept 2008

Nogen bud på hvilken driver jeg kan installere ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. marts 2009 - 13:49 #1
Ligger den ikke på producenten af din bærbares hjemmeside?
Avatar billede bit-phreak Nybegynder
17. marts 2009 - 21:10 #2
de fleste laptop producenter laver deres egne drivere da de ændre for meget ved gfx kortene. det vil sige at du ikke kan bruge en generic ati driver til din bærbar.

havde det været nvidia havde det været en anden sag da de for ikke så lang tid siden begyndte at lave drivere til ALLE deres kort også dem til laptops.

så enten skal du gå ind på laptop producentens side og finde driveren eller også kan du prøve at hente en trejde parts driver som den omega fx laver
det er ati's og nvidias drivere som han opdatere og optimere og de er tit bedre end de originale drivere plus at de åbner for nogle ting.

du kan finde dem her http://www.omegadrivers.net/ati.php