Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 15:24 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

slette alt på min computer.

hej

kan ikke lige huske hvad jeg skal gøre når jeg vil formatere min computer.
Det er en dimension e521 fra dell.

jeg har min boot cd men kan ikke huske hvilken knap jeg skal trykke på inden pc´eren starter op.

er der en der kunne hjælpe mig ???

venlig hilsen
harr
14. marts 2009 - 15:26 #1
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 15:31 #2
hej
mange tak for de links. jeg vil nu prøve igen.
jeg vender tilbage hvis det ikke virker.
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 15:43 #3
er det ikke f2
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2009 - 15:45 #4
Determines whether the sign-on screen displays a message stating the
keystroke sequence that is required to enter the Setup program or the
Quickboot feature.
• Setup & Boot Menu — displays both messages
(F2=Setup and F12=Boot Menu)
• Setup — displays the setup message only (F2=Setup)
• Boot Menu — displays the Quickboot message only (F12=Boot Menu)
• None — displays no message
Avatar billede aalborg100 Nybegynder
14. marts 2009 - 15:49 #5
i opstart tryk F2 el DEL ( kan ikke huske dell, Sæt" den til at boot fra " CD " exit og gem i bios når den starter op kommer " boot fra cd... " tryk på en tast og du kører når du kommer til hvor den skal installere vælg ( partition eks C: ") vælg da ent. formater hvis det er vista el i win xp slet partion og derefter klik installer...
håber det lykkes
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 16:14 #6
hej aalborg100

det har jeg lige gjort men uden held, den skriver at den ikke kan finde bootfil/disk.
jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre.
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 16:34 #7
nu går det rigtigt godt :0((

når man sætter en dvd/cd i drevet så popper der ikke et billed på på skærmen om man vil se de filer der er på, er der en der kan svare på det, kan da godt afspille films på computeren
Avatar billede vejmand Juniormester
14. marts 2009 - 16:45 #8
Hvorfor har du lukket spørgsmålet, hvis du stadig ønsker hjælp???
Avatar billede aalborg100 Nybegynder
14. marts 2009 - 16:48 #9
hvilket system skal du installere ? win xp - vista
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 20:35 #10
øh, undskyld min fejl.

jeg køre med xp home
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 20:37 #11
jeg kom til at lukke mit spørgsmål og ønsker stadigvæk hjælp, hvis der er nogle der kan.

venlig hilsen
harr
Avatar billede aalborg100 Nybegynder
14. marts 2009 - 21:51 #12
jeg tror den win xp du har er ikke " boot-able " har du ikke en anden du kan prøve med, dvs måske et forkert kopi
Avatar billede harr Nybegynder
14. marts 2009 - 22:58 #13
hej aalborg100

det er den plade som fulgte med computeren og jeg har brugt den før, men jag kan ikke huske hvilken F knap jeg skal trykke på, har prøvet F2 , F3 , F6 , F8
venlig hilsen
harr
Avatar billede aalborg100 Nybegynder
14. marts 2009 - 23:10 #14
jeg mener det er F12 er ikke 100% men næsten held og lykke
Avatar billede harr Nybegynder
15. marts 2009 - 08:02 #15
hej allborg100

det prøver jeg i aften.
venlig hilsen
harr
Avatar billede harr Nybegynder
20. marts 2009 - 18:49 #16
hej alle.
mange tak for jeres bidrag, nu virkede det sku og det var F12.
venlig hilsen
harr