Avatar billede jonpet Seniormester
14. marts 2009 - 14:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

virus

Hej

Jeg har åbenbart fået mig et virus problem, for når jeg tænder for min PC, og den lige er gået
ind i windows så starter der et program op der hedder ( Privacy Components ) det liner en slags system scanner, og den begynder også at scanner hele min PC,  og slutter af med en side der fortæller mig at jeg har 180 Dangerous Files, på min PC,  jeg kan så en knap der hedder "Fix All" Når jeg trykker på den knap, siger den at jeg skal opdage, mit program,  Før jeg kan "Fix All"  Jeg trykker på knappen, og kommer så til en side der fortæller mig at denne "Op date" Vil koste mig ikke minder in $79.90.
jeg har prøvet alt, for at komme uden om denne scanner, jeg prøvede også  at gå i fejlsikret tilstand, men den kom også der, og der er Åbenbart kun en måde at komme uden om den på, og det er ved at Betale for programmet,
Jeg ved ikke hvor programmet kommer fra, så det må værre et der har sneget sig ubemærket ind på min PC,
så er der nogle der ved hvordan jeg kan komme af med dette Program igen, så vil det værer dejligt,

                    Hilsen
                          Brian
Avatar billede wyxz Nybegynder
14. marts 2009 - 14:12 #1
Hej Brian

Du har vist fået dig en snavset maskine.

Jeg er ret overbevist om at du kan fjerne skidtet med denne scanner.

http://download.cnet.com/Malwarebytes-Anti-Malware/3000-8022_4-10804572.html
14. marts 2009 - 14:13 #2
(Ska' vi holde os til én tråd -> http://www.eksperten.dk/spm/868063 ?)
21. juni 2009 - 17:04 #3
???
01. september 2010 - 18:42 #4
??? [2]
Avatar billede jonpet Seniormester
01. september 2010 - 19:19 #5
Hej vil du væære sød at lægge et svar
01. september 2010 - 19:24 #6
Ping...
(Det var så et [svar]..)