Avatar billede Morten Novice
14. marts 2009 - 09:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ny dvd og fladskærms tv

jeg stå og tænker på at købe et fladskærms tv på min.32" til max.37" da jeg sidder 4-5 meter fra mit nu værende tv og den er 28 tommer. vil gerne ha et fremtids sikkert et så noget med hd er ikke så ringe:D

jeg mangler også en dvd afspiller ikke noget fansi^^

max beløb: 10.000
Avatar billede enriko Nybegynder
16. marts 2009 - 21:13 #1
jeg syenes du skal besøge flatpanels.dk , hvilket jeg brugte meget der jeg skulle invester i mit tv. Der findes en del læsestof , guider, anmeldelser, folk der selv har testet og lagt deres test resultater ud .

måske giver det dig en ide om hvad du selv skal gå efter
Avatar billede Schmidter Nybegynder
23. marts 2009 - 01:44 #2
Hvis du kan finde et sted du kan købe dem i landet så skulle OPPO'S modeller være noget af det bedste på markedet. Så er det bare finde den prisklasse du vil give for dvd brønderen, så skulle du gerne have en klasse dvd afspiller :)

Jeg ved dog ikke om der er PAL support på disse dvd afspillere, hvilket der jo skal være hvis du skal kunne afspille dvder fra Danmark og i Europa. Og jeg ved heller ikke om der findes dansk support noget steds. Men hvis der gør så ved jeg ihvertfald at de eftersigende skulle være nogle af de bedste udfra alt det jeg har læst omkring dem! :)
Avatar billede Morten Novice
02. juni 2009 - 18:17 #3
Enriko send svar
Avatar billede enriko Nybegynder
03. juni 2009 - 13:57 #4
værsgod :)