Avatar billede fldkdla Nybegynder
14. marts 2009 - 09:25 Der er 4 kommentarer

Design til politist hjemmeside.

Hej

Jeg leder efter en som vil hjælpe med at lave et design til en hjemmeside med et politisk indhold.

Siden vil komme til at indeholde informationer om en anden form for regler og love i danmark.

Jeg syntes tiden er inde til vi ikke kigge på om vælfærd kan forbederes og gøre billigere.

Hvis der er nogen som kunne have interresse i at hjælpe med at lave sådan en side vil jeg gerne høre fra jer, det er vigtigt at siden bliver lavet så den er nemt overskulig og det skal se proffesionelt ud.

Jeg vil gerne betele for det men da det er penge fra egen lomme kan jeg ikke betale det prisen er hos de mange firmaer der laver hjemmesider.
Avatar billede letitbeknown_dk Nybegynder
14. marts 2009 - 14:38 #1
Hey fldkdla!

Jeg vil godt kunne stå til rådighed med noget design. Send mig en mail på mail@letitbeknown.dk også er jeg sikker på, at vi nok skal finde frem til noget fornuftigt.

Grafiske hilsner
Kristian Bendsen
letitbeknown.dk
Avatar billede trissebasse Nybegynder
14. marts 2009 - 14:57 #2
Hej.

Jeg tror jeg skal vide lidt mere om budskabet og evt. parti-politiske tilhørsforhold før jeg melder mig på banen.

Fortæl lidt mere og jeg kan enten hjælpe dig eller henvise dig til en anden.
Avatar billede np3designdk Nybegynder
14. marts 2009 - 15:04 #3
hej fldkdla

Jeg er rigtig interesseret i at hører mere om denne opgave.
Du kan skrive en mail til mig på niller33@hotmail.com

Jeg kan også kontaktes på 4060 6223

Med venlig hilsen
Nils Pedersen
NP3Design.com
Avatar billede computerlab Nybegynder
14. marts 2009 - 22:57 #4
Lad mig høre lidt mere om projektet. Du skal være velkommen at kontakte mig via kontaktformularen på min hjemmeside.
www.ComputerLab.dk

Mvh
Brian Jørgensen